Det gør han selv.. Det er en oversigt over de udgifter han mener han vil få ved etableringen af en webshop :-)
Orange:
Ser dette fornuftigt ud eller skal jeg ændre noget?
Det ser ganske fornuftigt ud. Men husk at tage højde for at du sikkert skal have lavet nogle ændringer løbende på din webshop. Og nu hvor du selv tager PBSgebyr med i dit budget. Burde du måske også tage post og pakke omkostninger med i ligningen, såfremt det ikke er digitale produkter du sælger. Selvfølgelig ikke så relevant hvis du lægger det på kunden, men ellers vil det være en meget stor post i regnskabet..
Orange, come on. Hvis du forventer at få nogle ordentlige svar, skal du som minimum bruge de 2min der skal bruges til at forfatte et nogetlunde ordentligt indlæg.
Hvordan skal vi nogensinde kunne svare på om det ser fornuftigt ud det der, når vi ikke kender dine generelle/konkrete mål, forudsætninger, målgruppe, og hvad du vil?
Ja det er godt nok lidt svært at vide om det er "ok", når man ikke rigtig ved hvad du forventer at vil sælge eller hvad du får for pengene (f.eks. "Webshop" som engangsudgift på DKK 25.000. Er den så 100% tilpasset dine behov og kan du selv rette i den fremover...?).
P.S. De DKK 5995/699,- + transaktionsomkostninger, er helt vildt højt. Vi kan tilbyde dig akkurat samme produkt til DKK 599 i oprettelse og DKK 199 om måneden - og så har du INGEN transaktionsomkostninger til os...
De 25.000 kr., dækker shoppen tilpasset som jeg gerne vil have de, og efter følgende hvis der skal rettes i den ejer jeg alle koderne mv.
Men angående at du kan tilbyde det samme for ca. 1/3 del af prisen er den også inkl. mobilbetalning, snydekontrol, alle kort, samt egen betalingsside på egen webshop uden pop-up?