Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsraten er lav - jeg ved hvorfor - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

På søgeordene 'elektronisk P-skive' og 'elektronisk parkeringsskive' ligger jeg rimeligt godt på Google og får derfor hundredevis af månedlige besøgende herfra.

Men de konverterer næsten ikke og jeg ved desværre hvorfor.

De fleste leder nemlig efter denne billigere p-skive :
http://stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=666

Og jeg sælger kun den her
http://stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=430 

Jeg vil ikke sælge den billige, fordi kvaliteten ikke er som jeg vil have det og der er ingen reel fortjeneste på den, når man skal konkurrere med Bilka o.l.

Hvad kan jeg gøre for at overbevise kunderne om at de skal bruge de ekstra 400 kroner på at få den bedre og lidt dyrere model?

Jeg har solgt mange af dem, trods den lave konverteringsrate og jeg har ikke haft en eneste reklamation endnu, og den gode tendens vil jeg ikke ødelægge ved at prostituere mig selv og sælge den billige model, selvom jeg er sikker på jeg kunne sælge mange af dem.

Fortjenesten kan nemlig hurtigt gå op i porto frem og tilbage, hvis der er problemer, derfor satser jeg kun på den dyre model som endnu ikke har skuffet mig.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 13:58

Hej Rene

Når det nu er den du gerne vil sælge de finder på begge søgninger, kunne du måske med fordel, under den skrive noget ala:

Var det denne du søgte? (og så have et billede af den der ikke længere sælges.)

Så kan du skrive at den ikke længere sælges, og at der er kommet en ny og forbedret model (ovenstående).

Så finder de hvad de søger, men ser også at den ikke længere sælges, og at de kan få en ny og forbedret model.

Hold mig/os endelig opdateret, hvis du prøver det af, så vi kan følge med i hvordan det går.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:59

Hvad med at skrive på produkt FS-01/03s side, at en bedre model er kommet og så linke til FS-02?

Du kan også lave en test, som du linker til, fra forsiden, hvor det bevises at FS-02 er klart bedst?

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 14:03

Evt få nogle bruger anmeldelser og tests ind som beviser den er de 400kr ekstra værd.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:04

Morten Kaltoft:

Hvad med at skrive på produkt FS-01/03s side, at en bedre model er kommet og så linke til FS-02?

Det har jeg reelt også gjort, men muligvis ikke tydeligt nok :-)
http://stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=666 

Men det er helt sikkert værd at prøve at lave nogle ændringer, for hvis min konverteringsrate ryger op på bare 2-3% så vil der da ryge en del stykker om måneden :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:05

Zacho:

Evt få nogle bruger anmeldelser og tests ind som beviser den er de 400kr ekstra værd.

Det er også en mulighed, men sådanne kan næsten kun bruges til at konkludere at 02'eren er god nok. Kunderne har jo nok ikke et sammenligningsgrundlag som jeg har mellem den dyre og den billige, da de jo kun køber én af dem.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 14:13

Efter som det er den du gerne vil sælge dine potentielle kunder finder, tror jeg det ville være en god i de som beskrevet tildigere at have det produkt de egentlig leder efter på samme side med en beskrivelse af at den er udgået, men ovenstående model er er bedre i kvalitet osv.

Ja, og så få nogle anmeldelser ind på samme side, så skulle der være mærkeligt hvis ikke der sker noget mere.

Igen, vil meget gerne høre hvordan det går, når du finder den løsning du syntes lyder bedst.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:18

Studieogelevjob.dk:

Efter som det er den du gerne vil sælge dine potentielle kunder finder, tror jeg det ville være en god i de som beskrevet tildigere at have det produkt de egentlig leder efter på samme side med en beskrivelse af at den er udgået, men ovenstående model er er bedre i kvalitet osv.

Ja, og så få nogle anmeldelser ind på samme side, så skulle der være mærkeligt hvis ikke der sker noget mere.

Igen, vil meget gerne høre hvordan det går, når du finder den løsning du syntes lyder bedst.

Den gamle model er allerede vist på billedet
Elektronisk P-skive -Model FS-02.

Jeg troede at det måske var nok, men nej, det er det ikke (siger konverteringsraten i hvert fald)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 14:30
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 14:33

Studieogelevjob.dk:

Jeg havde ikke set billedet af den gamle model på den side.

Jeg ville prøve at tage det store billede du har på http://stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=666 

og sætte det ind under http://stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=430  med tekst som tidligere beskrevet. Sådan at det er tydeligt at se begge modeller, og at den ene er udgået, samtidig med at du henviser til en ny og bedre model.

Håber du forstår hvor jeg vil hen.

Jeg har helt styr på hvad du mener. Jeg vil prøve at 'bookmarke' min nuværende konverteringsrate, lave ændringerne og se om det ændrer noget, for det kan KUN blive bedre. Jeg tror det er mit ringest konverterende produkt Big Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)