På søgeordene 'elektronisk P-skive' og 'elektronisk parkeringsskive' ligger jeg rimeligt godt på Google og får derfor hundredevis af månedlige besøgende herfra. Men de konverterer næsten ikke og jeg ved desværre hvorfor. De fleste leder nemlig efter denne billigere p-skive : Og jeg sælger kun den her Jeg vil ikke sælge den billige, fordi kvaliteten ikke er som jeg vil have det og der er ingen reel fortjeneste på den, når man skal konkurrere med Bilka o.l. Hvad kan jeg gøre for at overbevise kunderne om at de skal bruge de ekstra 400 kroner på at få den bedre og lidt dyrere model? Jeg har solgt mange af dem, trods den lave konverteringsrate og jeg har ikke haft en eneste reklamation endnu, og den gode tendens vil jeg ikke ødelægge ved at prostituere mig selv og sælge den billige model, selvom jeg er sikker på jeg kunne sælge mange af dem. Fortjenesten kan nemlig hurtigt gå op i porto frem og tilbage, hvis der er problemer, derfor satser jeg kun på den dyre model som endnu ikke har skuffet mig. |
Hej Rene
Når det nu er den du gerne vil sælge de finder på begge søgninger, kunne du måske med fordel, under den skrive noget ala:
Var det denne du søgte? (og så have et billede af den der ikke længere sælges.)
Så kan du skrive at den ikke længere sælges, og at der er kommet en ny og forbedret model (ovenstående).
Så finder de hvad de søger, men ser også at den ikke længere sælges, og at de kan få en ny og forbedret model.
Hold mig/os endelig opdateret, hvis du prøver det af, så vi kan følge med i hvordan det går.