Jeg er ved at opbygge en nichebetonet service inden for bettinganalyser og spilforslag. Projektet bygger på flere års dokumenteret erfaring – men jeg oplever, at det er ekstremt svært at bryde igennem støjen, især når konkurrenter smider 100.000+ kr. i annoncering og oversvømmer SoMe med hundredvis af spilforslag (hvor de ofte kun tracker enkelte). Derfor overvejer jeg nu: Skal man give gratis adgang i starten – eller risikerer man at skyde sig selv i foden, når man senere vil tage betaling? Har nogen erfaring med gratis prøveperioder eller freemium-modeller, hvor kunder får dele af produktet gratis? Hvordan opbygger man troværdighed og en følgerskare uden et kæmpe budget? Det er især frustrerende, når nogle aktører slipper afsted med stærke anklager – uden dokumentation – og uden at blive holdt til ansvar. Fx er jeg selv blevet beskyldt for at true brugere til tavshed(!), selvom jeg er den eneste ejer og aldrig har modtaget henvendelser fra de pågældende. Jeg ville virkelig sætte pris på jeres erfaringer – især fra jer, der selv har startet småt i en konkurrencepræget branche og har måttet tænke kreativt for at få opmærksomhed og opbygge tillid. På forhånd tak 🙏 (Jeg ved, at sportsbetting kan være et “touchy subject” – men jeg tager gerne imod ærlig og rå feedback. Alt er velkomment.) Mvh Rasmus VinderOdds.dk – hvis nogen er nysgerrige på, hvad jeg forsøger at bygge op. |
Hvordan konkurrerer man som opstart mod firmaer med +100.000 kr. i reklamebudget?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)