Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke finde min Facebook side under "Arbejdsplads"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle iværksættere

Et frustreret råb om hjælp, som jeg håber I kan hjælpe med på denne regnfulde lørdag eftermiddag! :-) Jeg har søgt hele internettet rundt for et svar på dette spørgsmål:

Jeg har to Facebook sider, som jeg gerne til tilføje som mine arbejdspladser på Facebook.
Den ene side kan jeg godt finde under "Tilføj arbejdsplads". Men den anden kan jeg ikke finde?

Begge Facebook sider er oprettet på samme måde, men den ene Facebook side(som jeg IKKE kan tilføje som arbejdsplads) fremstår stadig som en "Side" hvoraf den anden Facebook side(som jeg GODT kan tilføje som arbejdsplads) fremstår som et "Sted"

Begge burde fremstå som "Steder" men jeg kan ikke få den ene side til at fremstå som et sted?

Begge virksomheder har en fysisk adresse.

Er der nogen der kan forklare hvorfor min ene Facebook side ikke kan findes som arbejdsplads?

På forhånd tak :-)

Med venlig hilsen,

Daniel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Lige en misforståelse først: Det er markant bedre for dig at have en side, end at have et sted. Siden kan du selv administrere, kan indhente likes og følgere, og du har mulighed for at kommunikere fra den. Et sted er blot en side Facebook har oprettet, og som du så evt. har taget ejerskab over, og kan ændre de mest basale detaljer.

For at finde din personlige side, er det letteste som regel at bruge din shortcode, i stedet for sidens navn. Dvs. hvis din virksomhed hedder "Blomster og urter", så hedder stedet sikkert facebook.com/blomster-og-urter, men du har valgt det nemmere brugernavn til siden, "@blomsterurter" eller facebook.com/blomsterurter. Det er dét du skal søge på, når du vælger arbejdsgiver, for at finde din egen side (i hvert fald til den bliver større), ikke selve sidens navn. Så åbn din side, kig i din URL-bar, hvad der står efter /, og så indtast det. Så burde den dukke op.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 15. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hiver lige denne tråd til tops igen

Nogle der har er råd her godt 6 år efter?

kan ikke finde min arbejdsplads (Malefirmaet FJ) længere når jeg prøver at linke til den under Arbejde. Har før linket til den men nu er den forsvundet, kan i se den under arbejdsplads?

Pft Frede

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)