Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliated hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg ikke er den store Affiliated marketing person, søger jeg hjælp fra professionelle. Da jeg har prøvet Affiliated marketing før, men uden held.

Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg løser Affiliated marketingdelen på min hjemmeside erobook.dk på den bedste måde.

Hjemmesiden er en dating portal som minder om Facebook men hvor man kommer hinanden tættere ved.

Vi har integreret Affiliated på platformen, og betaler 4kr pr. registret bruger. Men er dette beløb for lavt sat?

Og hvordan får man bedst professionelle Affiliated personer, til at interessere sig for siden, og vil hjælpe til med at skaffe bruger, mod betaling?

Det skal dog siges at pengene der bliver tjent, bliver på platformen, men kan bruges på at blive pro-bruger og få fordele som de andre bruger ikke har, fx ved at få boost, til at booste et indlæg eller en gruppe, til alle bruger på platformen. Eller man kan bruge pengene på at få vist reklamere på hele platformen, lidt ligesom Facebook gør.

Vi har gjort sådan at der er muligheder for at tjene penge på platformen som brugere, men også for os, sådan at hjemmesiden er gratis at bruge for alle. Men det kræver at der er trafik på hjemmesiden.

Håber der er nogle der vil hjælpe med at få løst koden til hvordan man gør på den bedste måde.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har lige nogle punkter jeg vil dele. 

1. Hjemmesiden mangler i DEN grad noget arbejde på forsiden og andre sider. Nu har jeg ikke oprettet en bruger og kan derfor ikke sige noget om brugerdelen. Men der er mange fejl og mangler. Den virker ikke indbydende overhovedet.

2. Jeg kunne slet ikke finde ud af hvordan jeg bliver affiliate

3. Du siger ar man får 4 kroner på registreret bruger. Men gælder dette også gratis brugere? Eller kræver det, at brugeren betaler for er abonnement hos jer?

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Randers
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak fordi du skrev, har du nogle gode ideer til hvordan forsiden kan blive bedre end den er nu? :)

Man skal være bruger for at blive affiliate, alt åbner op når du bliver bruger. Og det er derfor forsiden er kedelig, i håbet om at folk laver en bruger for at komme ind. Men jeg vil prøve at finde en programmør til at lave forsiden om.

Hjemmesiden er 100% gratis, og koster ikke noget at bruge. Lidt ligesom Facebook.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at have set din dating portal får du lige et par hurtige svar....

Du spørger: "Vi har integreret Affiliated på platformen, og betaler 4kr pr. registret bruger. Men er dette beløb for lavt sat?"

Hvis du ønsker trafik fra "rigtige affiliators" så er 4 kr alt for lavt sat. Og det er det fordi rigtige "affiliators" kan få et sted mellem 30 og 150 kr for at skabe en ny kunde signup.

En tommelfinger regel er at en "rigtige affiliators" minimum skal trene 2 kr per leveret klik til annøncøren (f.eks. dig). Det vil sige at du skal have en konverteringsrate på 50% hvis din datingportal skal være interessant at markedsføre.

Endeligt så forventer professionelle publishers at få betalt i kr (som bliver udbetalt). Ikke som en markedsføringskredit.

God aften :-)

 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt, så får du stor succes med affiliate marketing ved at have et bedre affiliate program end dine konkurrenter. EPC'en skal være højere hos dig end hos konkurrenterne. Nogen af de mest populære affilliate programmer i din branche er dating.dk og senior.dk som giver 40kr og 51kr pr sign up og har gnm EPC på 4,8 og 5,1.

I dit tilfælde udregnes EPC'en ved at tage: din konverteringsrate * pris pr signup.

Om så din konverteringrate var 100%, så vil du ikke have et bedre program end dine konkurrenter. Antaget at du har en konverteringsrate mellem 5-7%, så vil din EPC maksimalt ramme 0,28kr. Det er meget lavt og giver slet ikke mening at drive trafik til.

Hvis du ønsker at skabe et attraktivt affiliate program, så skal du tilbyde mere pr signup. Du skal også op i nærheden af de 40-50kr pr signup før det virkelig tager fat medmindre du har en markant bedre konverteringsrate end konkurrenterne - hvilket jeg tvivler stærkt på.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene det gav noget at tænke over. Hjemmesiden er som sagt gratis at bruge, men vi har også 3 pro pakker til brugerne, på 99kr for den billigste pakke og 299kr for den dyre pakke, jeg har valgt at give 90% til dem som skaffer en ny bruger som køber en af pakkerne. Grunden til det er 90% er fordi vi bruger paypal som betalingsformen, og der er gebyr på. Så med 90 % så skulle det gå lige op, da jeg ikke har penge til at betale uden at der kommer penge ind i kassen, så man bliver kun betalt hvis man skaffer os penge, men så har jeg også gjort sådan at priserne er højere end de andre konkurrenter hvis man skaffer en betalende kunde, da man kan få op til 269kr udbetalt, hvis brugeren har købt den dyreste pakke, og så har jeg også gjort sådan at man også kan få udbetalt sine penge til sin paypal. Jeg føler dette er den bedste deal jeg kan give. Men så er spørgsmålet bare hvor finder jeg alle de rigtige affiliators?

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brønshøj
Tilmeldt 14. Mar 21
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nemmeste er vel at hæve gevinsten, så skal folks interesser nok forhøjes :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)