Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med min hjemmeside og AdWords-kampagne?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er flere småting på mobilversionen som bliver skubbet rundt. Det er også noget Google kigger skrapt på.

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en stavefejl i nærmest første sætning på siden:

"Få helshedsorienteret designassistance til alt fra idé, planlægning, produktion og lancering."

helshedsorienteret => helhedsorienteret.

Det med småkager stemmer jeg med i, det er useriøst.

Jeg synes faktisk også at brødteksten er lidt halvsvær at læse, det er noget med skrifttypen. Du bør nok kigge på Google Fonts og se om du kan finde en lidt mildere sans-serif, f.eks. roboto eller open sans, det er nærmest en displayfont du har som brødtekst.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Har lige været inde og kigge på din hjemmeside, rods det er lang tid siden at du skrev opsaget. En fælde mange falder I er at gå ud og annoncere før de har basen på plads. Forestil dig at du skal holde en fest. Det første du gør er at gå ud og bruge penge på at sætte skilte op i byen, hvilket du bruger mange penge på. Det er også gode skilte der sætte op, så der er mange der møder op til festen fredag kl. 21.00. Dog holdes festen i et gammelt dødsbo, så alle forlader med det samme så snart de står i døren. Det er basically det der sker (hvis du kører annoncer). Sørg for at have et ordentligt fundament (hjemmesiden), så du efterfølgende kan sparke rød og få gode ROAS på dine annoncer:)

Men det ved du nok allerede godt. Jeg kan eventuelt også lige ligge en video ind her i kommentaren hvor jeg nedbryder din hjemmeside og kommer med grundene til, at folk hopper fra. Bare skriv til mig:)

Vh. Oscar

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)