Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb & salg af hjemmesider på auktion

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Jeg er i gang med at lave hjemmesiden https://homepages.dk/ hvor man kan satte sin hjemmeside på auktion siden henvender sig til små hjemmesider under 10.000 kr .Domæne profilen ser ikke så godt ud lige nu ,men skal nok arbejd på det .I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål i håb om nogen kan svar eller hjælpe. 

(jeg mangle dog stadige at oversætte hjemmesiden )

Spørgsmål

1. Er det lovpligtige med de 14 dages returret ,gælder det  også  services 

2. Er 20% af salget til huset en ok pris eller?

3.Er der nogle speciale regler for auktion sider som jeg burde ved ?

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv solgt en del hjemmesider og vil sige at 20% er i den høje ende. Vil nærmere mene at du skal være omkring 10%.

Du kan overveje at lave monetization på andre måneder - premium ads, premium bruger, boostede annoncer etc.

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SBmarketing 

 

Tak for hjælpen ,har sat det ned til 10% til huset.De andre ting som reklame mm. er også på .

 

tak

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste som køber og sælger hjemmesider gør det nok erhvervsmæssigt, og så er der ingen returret, medmindre man aftaler det.

10% er klart bedre end 20 %. Men det bliver nok stadig lidt op ad bakke, da man kan sælge små hjemmesider uden betaling på sitetrader.dk og forskellige Facebook grupper.

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kim og tak for dit svar 

 

Har lavet så man kan selv vælge om det skal være med returret eller ej .sitetrader er en super hjemmeside at sælge hjemmesider men mener ikke det er gratis for erhver men er ikke sikker .Hvis homepages.dk bliver gratis så tror jeg bare det bliver useriøst.Hos homepags.dk kan man sælge på auktion med også lave det som annonce salg .sælger og køber mødes over chatten og diskutere sammen.Jeg lavet netop denne hjemmeside så også freelancer og webdesigner kan være med .

 

tak 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Kim i at det er svært at tage penge for noget andre gør gratis. Men med det sagt så gælder det bare om for dig at skabe mere værdi i at bruge din service. F.eks. sikkerhed eller som du selv nævner returret, eller hvad det ellers kan være :-) Men det virker det til at du har styr på.

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og tak til dig 

 

Jeg har nu gjordt det til 25kr pr auktion det trækkes fra når en hjemmeside bliver solgt 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det ikke skinnede helt igennem i mit indlæg, men jeg synes faktisk ikke der er noget i vejen for at tage et beløb for at bruge din service. Så længe brugerne får noget ud af den service. Hvis du ikke rigtig gør noget udover at stille platformen tilrådighed, så er det måske fint med kun 25 kr. til dig. Men hvis du hjælper brugeren med at være sikker ved køb af website, stiller returret tilrådighed osv., så kan du efter min mening godt tage mere for det. Det er jo lidt samme koncept som Saxis, og de tager i hvert fald også mere. Men svært at vurdere for mig når jeg ikke kender mere til branchen.

Mvh. Anders Jytzler

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Anders

Jo jeg forstår dig helt sikker tak for det.

Jeg tror jeg vil start med 75kr kun hvis man sælger sin hjemmeside så det bliver billigt for alle 

Ellers har jeg lavet en lille pakke til 99kr man kan tilkøbe  hvor man så får flere ting i bla. man kan tilføje video flere billeder kom øverst på siden med lidt mere .

 

Tak til jer for hjælpen det har helt sikert hjulpet Smile

vh

samer

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som ved hvilken søgeord eller Detaljeret målretning på facebook jeg kan brug har lidt svært ved  at ramme en målgruppe 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)