Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram hjælp!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at blive vanvittig! Jeg ved ret meget om Instagram mf. Platforme. Jeg kender alle tips og tricks til at øge likes på opslag, men uanset hvad jeg gør øges det antal bare ikke. 

Søger bedre råd og tips end dem der ligger på Google som efterhånden er mange år gamle. 

Jeg har styr på de flotte billeder, styr på tekst, jeg følger andre kilder og kommentere.bruger de rigtige # men intet sker!!!?? Og nægter at købe følgere og den slags. 

Nogen der kan knække koden for mig? 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Instagrams organiske reach er efterhånden ret elendig. Udover det gængse som at poste ofte, poste kvalitet, bruge de rigtige hashtags, kommentere, like og følge folk som også poster under relaterede hashtags er der ikke det helt store man kan gøre organisk. Hvis du kan gå viralt og skabe en trend som andre deltager i og poster på deres stories mm, så kan du skabe mange følgere. Men det kræver virkelig at du er kreativ, og ikke mindst heldig.

Det at decideret købe bot følgere er dumt, enig. Men du kan sagtens få gode følgere ved hjælp af betalt annoncering og konkurrencer. Det er noget vi personligt har gode erfaringer med. Det vil sige vi laver retargeting til folk der har integreret med vores side, men ikke liket. Vi laver look-a-like audiences af vores email data, og går efter at få dem til at deltage i vores konkurrencer som kræver at de liker vores side. Det har givet os en massivt stort antal følgere. De her følgere er ikke som andre følgere du køber fra bots mm., men det er relevante likes som har relation til ens content. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er fordi du ikke ønsker at bruge penge på dette eller om det er fordi du ikke ønsker de dårlige bot følgere. Men det er mit take på det.

Det vigtige er bare at huske HVORFOR du ønsker likes. Likes i sig selv har ikke den helt store værdi. Selvfølgelig er der noget social proof, og en følger base, men alt i alt handler din virksomhed om at skabe salg og tjene penge. Og det er ikke noget likes direkte hjælper med. Jeg vil 100 gange hellere have folks email end jeg ønsker et like på en af vores sider.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, ja de ting du skriver er også den erfaring jeg har gjort mig. Jeg laver en del samarbejde med virksomheder store som små, hvor vi laver konkurrencer og ægte reklame opslag af og til. Det er min private Instagram så der er ikke tale om en virksomhed, men princippet er det samme. 

Ja sandt!🙏🏼 Der findes ikke rigtig noget der indikerer HVAD den gyldne opskrifter på flere likes. Og selvom det ikke har den stooore betydning,så har det alligevel..for mange virksomheder ved IKKE, at det ikke har den store betydning,og det er en ting de vurdere en ud fra.... desværre. Så derfor ville jeg gerne lære mere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)