Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisberegner på Wordpress hjemmeside - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 20
Indlæg ialt: 8
Fra  NIM Brandboard ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,
Findes der et nemt plugin til wordpress med en prisberegner?

Man kan indtaste følgende i hver sin boks:
- Antal
- Bredde i cm
- Højde i cm
Og hvorvidt den skal have tillægsydelse og så trykke beregn og så kommer typen (produktet) under, samt i højre siden prisen ift. antal.

Så altså - en prisberegner :)

Ville gerne have indsat et direkte link til en hjemmeside, jeg har set det på, men kan se det ikke er tilladt med URL i indlæg?

Håber I kan hjælpe 🤞

Mvh Cecilie
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie 

Der er et hav af forskellige beregner-plugins til Wordpress på det store interwebs. 
Hvad er det specifikt til?

Søg eventuelt på Wordpress cost calculator plugin på google, så har du lige et par timers arbejde på at finde det rette plugin til dig. :-)

Mvh
Martin Jensen
Startline

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 18. Dec 20
Indlæg ialt: 8
Fra  NIM Brandboard ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin
Tak for svar. Har nemlig kigget diverse plug-in sider igennem og har testet nogen af, desværre uden det store held. Jeg har svært ved at forstå, hvordan jeg sætter det op. Har endda fundet nogle, som bruger en prisberegner, der virker mere enkel, men koden bagved står formid, som "calcform" hvilket virker til blot at være det, de selv kalder den?

Det er for at kunden kan indtaste bredde og højde på et specifikt produkt og så trykke beregn. Jeg har en kvm pris, jeg kan teste ud fra og så er det meningen vedkommende skal få pris eksempler.

F.eks. produktet skal være 1000 cm bredt og 1000 cm højt

og så dropdown menu med materiale (her kan de muligvis vælge to materiale typer, men det i anden omgang)

Og så trykker kunden "beregn pris"

og så får de følgende frem:

Pris v.1. stk: x antal kr.
Pris v. 3 stk: x antal kr. pr. stk.

osv. osv.

Efterfulgt af: Kontakt os for køb/for tilsendt tilbud eller lignende. (Ville ønske jeg kunne vedlægge billeder herinde, det ville være så meget nemmere at vise det visuelt :D )
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

CecilieSchaefer:
Det er for at kunden kan indtaste bredde og højde på et specifikt produkt og så trykke beregn. Jeg har en kvm pris, jeg kan teste ud fra og så er det meningen vedkommende skal få pris eksempler.


Hej. Jeg har lagt vandret og desværre overset dit tilbagesvar. 
Fik du nogensinde fundet eller kodet en løsning på din problemstilling? :-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 7. Feb 16
Indlæg ialt: 18
Fra  BilboDesigns Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Jeg sidder som back-end hos Webwish og kan lave både WordPress hjemmesider, samt custom skræddersyet hjemmesider bygget fra bunden af, uden WordPress. Jeg kan lave en prisberegner funktion til dig, hvis du ikke har fundet et plugin eller anden løsning på problemet. Har f.eks. lavet prisberegneren du ser på https://hpexpress.dk/ deres forside når du scroller lidt ned, som er baseret på adresse distance og en kilometerpris.

Med venlig hilsen,
Casper Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Jeg er ikke sikker, men prøv dig frem med wordpress.org, eller søg efter en freelancer der kan gøre det for dig på Fiverr.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)