Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad søger jeg? (webudvikling hjælp)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude :)

Jeg er ikke specielt meget inde i IT udvikling, så for mig er det lidt en jungle.
Der findes 1.000 vis af titler og kompetencer, så derfor er jeg i tvivl om hvad jeg skal lede efter.

Jeg søger at få lavet en hjemmeside, som skal indeholde et "undersøgelsesmodul"

Brugeren skal kunne indtaste/besvare en masse variabler (op mod 2-300) dynamisk opsat - så svares der "JA" til et spørgsmål, dukker et nyt op.
En del af det der indtastet skal føre til opslag i tabeller - tabeller som løbende skal kunne vedligeholdes.
Når alt er indtastet, skal data kunne hentes ud i en excelmodel, som herefter kan bearbejdes igen. Der skal altså opsættes en del "logik" der sørger for
at det indtastede data havner i de rigtige celler.

Det er et non-profit projekt, så der skal ikke opsættes reklamer mv.

Hvad søger jeg, og hvem kan hjælpe med sådan en opgave?

Mvh
Nick.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nickk

Jeg ved ikke hvor mange penge dit non-profit projekt har til rådighed for dette, men jeg tænker at der nok ikke findes standardløsninger for dette. Vi kan komme langt med nogle plugins, men din kobling til Excel gør det kompliceret. Så der kommer man ind på en skræddersynet løsning. Og i så fald skal der ikke meget til før det koster kr. 12.000,00 - og så taler jeg om en meget enkel skræddersyet løsning.

Men lad os tage en snak om hvad du ønsker - lidt mere uddybet end hvad du har beskrevet ovenfor, så kan vi se hvad der skal til.

Albert
Computernørden

Tilmeldt 10. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Albert

Jeg tænker heller ikke der findes en standart løsning - og jeg har også en klar forventning om, at det kommer med en omkostning :)

Det er vigtigt at funktionerne spiller, og at det har et professionelt udtryk.

Jeg tror den mest optimale løsning for mig, ville være hvis at alle input fra hjemmesiden bliver skrevet til en Exceltemplate, hvori jeg
selv kan opbygge logikken til det endelige output. Jeg er godt hjemme i Excel og kan dermed selv lave alt arbejdet der relatere sig hertil.

Mvh
Nick
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nickk

Jeg har ikke overblikket over hvad du præcist ønsker.
Mener du at du vil lægge en Excel-fil ind på dit webhotel, som din hjemmeside læser informationer ud fra? Eller hvordan ser du et Exceltemplate?

Albert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)