Hvorfor ikke lade brugerne kunne se, hvilke hjemmesider, links osv., man synes er fede? De vil jo også have interesse i det.
Men okay, kan godt se din pointe.
/ Morten
Fordi at hvis du når din målgruppe via FB og Twitter, er det da hul i hovedet at gå i krig med alle de andre tjenester. Det er trods alt ikke ret mange danske forbrugere der bruger de andre tjenester.
Det er selvfølgelig afhængig af hvilken målgruppe du har. For hvis du sælger parfume eller lign. er det begrænset hvor mange i din målgruppe der bruger StumbleUpon, del.icio.us, redditmv.
Der er jo sindsygt mange forskellige medier derude - stumbleupon, reddit, digg og delicious er en super måde til at vise sin research og viden på. Der er ret mange der bruger stumbleupon, og det har også sin berettigelse i en del af den sociale marketing.
Men det bliver nok ikke prioriteret så højt som facebook og twitter af den simple grund at objektet man mødes omkring på stumbleupon er "viden" og "hvad man falder over". Facebook og Twitter er "mere sociale" og mere brugbare for virksomheder fordi at objektet man mødes omkring er "mennesker" som man kender allerede - eller man bliver inspireret af.
Jeg tror ikke at den gængse viden om stumbleupon er særlig stor, i forhold til facebook ( eller twitter)...
Der er jo sindsygt mange forskellige medier derude - stumbleupon, reddit, digg og delicious er en super måde til at vise sin research og viden på. Der er ret mange der bruger stumbleupon, og det har også sin berettigelse i en del af den sociale marketing.
Men det bliver nok ikke prioriteret så højt som facebook og twitter af den simple grund at objektet man mødes omkring på stumbleupon er "viden" og "hvad man falder over". Facebook og Twitter er "mere sociale" og mere brugbare for virksomheder fordi at objektet man mødes omkring er "mennesker" som man kender allerede - eller man bliver inspireret af.
Jeg tror ikke at den gængse viden om stumbleupon er særlig stor, i forhold til facebook ( eller twitter)...
Henriette
Hej Henriette
Nej du har nok ret...
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Jeg gør ikke det vilde med tilmelder mig min rss så hver gang jeg ligger en nye side ud på min hjemmeside køre det på forsiden af disse social medier sådan fungere det i hvert fald på rigtigt mange
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows