Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnementsløsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave et website, hvor du har mulighed for at søge, for eksempel blandt 20.000 sider om vin. For at det kan blive en forretning, udover indtægter på reklamer, så skal der dog være en begrænsning der gør, at du eksempelvis kun får de første 3 søgeresultater ud af måske 100 søgeresultater- vil du have adgang til alle, så må du acceptere at skulle betale for dem. Hvor kan man finde en sådan løsning og hvad ville man kalde den? Jeg er ikke nogen novice på nettet, men vil under ingen omstændigheder kalde mig en nørd, så et løsningsforslag må gerne letforståligt ;-)

Siden vil være på engelsk og internationalt orienteret. Betalingsdelen har jeg derfor planlagt skal være i Paypal, da de i forvejen er kendt over hele verden.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 12:12

Altså hvis du bygger din egen vin-søgemaskine, hvilket vil tage et par lange mandeår, så er det vel ikke noget problem kun at vise 3 resultater? Det burde da være den nemmeste ting i det hele.

Hvis det du spørger om er betalingsløsningen, så ja - PayPal er nok et godt bud, men din målgruppe foretrækker nok MasterCard, da det jo er de ældre (ældre end mig), som drikker vin.

Sig endelig hvis jeg misforstår dig :-)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:31

En sådan løsning vil nok være nemmest at lave fra bunden, så du får det som du gerne vil have det, for jeg tror at det bliver endnu mere besværligt at tilpasse en løsning til dit behov. Jeg ville anbefale at du bygge det op i en database, så det er nemt at håndtere.

Jeg ville anbefale dig at lave en kravspecifikation, så du har en helt færdig ide af din hjemmeside.

Du kan sende mig en mail, hvis du gerne vil have hjælp.

kevin.simper@gmail.com

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:55

Hvis du ikke har mod på selv at sørge for database over sider og programmering af søgemaskine, kunne Google's Custom Search måske være en mulighed. Det er let sat op og administreret og kan uden problemer integreres med AdSense. Til gengæld er der ikke mulighed for at lave en restriktion med at man kun kan få vist de 3 første resultater uden at skulle betale: Enten har alle adgang til alle søgeresultater eller også kan man kun få adgang til søgeresultaterne efter man er logget ind (mod betaling) eller har abonnement (Tjek i øvrigt Google Custom Search's betingelser igennem for at se, om det er tilladt at ekskludere brugere der ikke har betalt abonnement fra at benytte Custom Search).

En anden mulighed for "abonnement" er, at få brugerne til at tilmelde sig dit nyhedsbrev for at få adgang til søgeresultaterne. På den måde kan du istedet tjene penge på, at sende affiliatetilbud (og andre tilbud) og nyhedsbreve til dine tilmeldte brugere.

Ser frem til at høre om dine tanker omkring og udviklingen af siden.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Sep 09
Skrevet kl. 11:48

Det lyder som en god mulighed som jeg vil forsøge at arbejde videre med. Projektet har været igang i nogle år, da jeg kun arbejder med det on and off. Det jeg vil forsøge at skabe, er ikke kun et website om vin. I min branche, restaurationsbranchen, savner jeg et forum hvor jeg kan søge efter ting jeg mener er relevante for mig. Det kan være vin, men også jobdatabaser, gastronomimagasiner, kokkeskoler, opskriftsamlinger m.m. En del af indholdet kunne også være et forum, hvor fagfolk udveksler idéer og trends om alt indenfor branche; hvad rører der sig i Rio, Capetown eller Manilla? Det skal være på engelsk, da jeg ønsker det skal være så internationalt, som muligt for at gøre det interessant for så mange som overhovedet muligt.

Ambitiøst? Ja, måske.....Men livet er for kort til halve løsninger ;-)

Foreløbig tak for dit input

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Sep 09
Skrevet kl. 11:53

Vinsøgemaskiner er der nok af..... Jeg sætter i den sammenhæng kun fokus på producenten, og giver ham mulighed for at nå ud til fagfolk. En del af projektet går ud på, at samle så mange forskellige informationer, der kunne være relavnte - uanset om du er beskæftiget i restaurationsbranchen i Bangkok eller Bagsværd. Derfor er det ikke kun vin, men også bryggerier, spiritusproducenter mv. Se iøvrigt mit svar til Bjarke.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Sep 09
Skrevet kl. 11:55

Hej Kevin

Idéen er der og jeg har den også beskrevet- det er detaljerne og funktionerne der skal arbejdes med.... Men tak for dit input- se iøvrigt mine svar til de øvrige.

mvh

Klaus

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:20

Hej Klaus,

Jeg har lavet en del abonnementsløsninger igennem tiden, og den løsning du søger kan godt lade sig gøre.

Du er velkommen til at kontakte mig, for en nærmere snak om mulighederne, så kan vi også komme med et tilbud til dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)