Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streaming af Hvidrussisk tv kanal, hvor?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så heldig at min kæreste skal på Hvidrussisk tv iaften i en kæmpe Skønheds konkurrence,. og jeg har ledt og ledt efter gode sider der kan streame hvidrussisk tv men uden held....

Jeg leder efter kanalen ont (Ont.by) og den skal helst streame hele dagen.

HVis der sidder en der har den kanal i udlandet så er jeg også villig til at betale for en optagelse af det show hun er med i..

Nogen der kan hjælpe?:)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:07

jeg opper lige, er ved at være lidt desperat:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:31

Hej Bautik

Hvornår bliver hendes program sendt ?  Jeg ved ikke om det er den rigtige kanal jeg har fat i her ? ->

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:02

uhh jeg ved det ikke.. den hedder ONT "Second national channel" og det burde blive sendt kl 20.00 dansk tid.

Showet hedder "MIss Intercontinental Beauty Paegent 2009!"

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:24
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 18:24

Jeg leder, men finder ikke meget :-(

MISS INTERCONTINENTAL 2009

THE MISS INTERCONTINENTAL 2009 beauty pageant will take place in Minsk. The most beautiful girls from all over the world will come to Minsk on 10-13 September. Shortly after the arrival of the beauties a tour around Belarus will be organized for the participants of the contest. The final of the MISS INTERCONTINENTAL 2009 will take place in Minsk on September, 27, 2009.

The MISS INTERCONTINENTAL contest, which started off in 1971, is in the top five of the most prestigious beauty competitions in the world. The challenge prize – a crown made of platinum with 720 diamonds, worth about $361 thousand, is thought to be the most expensive crown of all beauty pageants.

The MISS INTERCONTINENTAL 2009 contest will take place in a hall for 4,000 spectators with a big stage and the most modern stage, light and sound equipment. The presentation and broadcasting of the Final will be accomplished in Russian and English.

Belarusian pop stars Dmitry and Georgy Koldun and 2006’s "Supermodel of the World" Ekaterina Domankova will be the MISS INTERCONTINENTAL 2009 show presenters.

Among the guests of the Final will be the winner of the EUROVISION 2009 contest Alexander Rybak, the winner of the EUROVISION 2008 contest Dima Bilan, Arash, Morandi, Lou Bega."

Jeg vil dog ønske held og lykke :-)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 18:27

Fandt lige dette:  http://www.missintercontinental.com/site/index.php?id=114

Der står at det bliver vist i 36 lande.

Der e rogså billeder af deltagerne.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:29

Det er den tv kanals side med infomation om konkurrencen. Dog fandt jeg noget der hed MaksTV Som streamer forskellige ting og kl 20.00 burde Miss Intercontinental konkurrencen komme på.

Der er ngoet om sex pistols nu men der er skrat som lyd.... det må jeg så leve med:P

Tak for hjælpen! Håber stadigvæk der er en som har den gyldne løsning evt. med lyd derude:P

http://makstv.tv/ var siden der streamer det :)

Tak jeg håber også hun vinder:)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:39
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:19

Nå, sidder ved Kærestens mormor og ser det på russisk tv og med google translate som min kommunikation til hendes mormor.!! Fantastisk:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)