Tak for svarene - det giver jo mod på at nå til tops! Men når I nævner f.eks. en 3. plads så mener i vel efter sponsorlinks?
|
Hej
Tak for svarene - det giver jo mod på at nå til tops! Men når I nævner f.eks. en 3. plads så mener i vel efter sponsorlinks?
|
Hej igen, Der cirkulerer en tommerfingerregel i SEO-branchen, som hedder, at ca. 70 procent af alle søgende klikker på de organiske resultater og 30 procent på sponsorlinks. Jeg har dog aldrig set nogen dokumentation for den regel - og ej heller set nogen tal for, om det skulle have ændret sig, efterhånden som Google er blevet mere aggressive med at lægge sponsorlinks øverst i resultaterne. |
Hej, Når du nu søger på google, har du så husket at logge af din google konti? Du skal huske at dine foregående søgninger har indflydelse på din sides placering, derfor er det vigtigt du bruger en browser uden gemt data når du tjekker din placering.
Mvh. Sven |
Eller gøre det lidt lettere for sig selv, og tilføje &pws=0 i slutningen af queystringen. Personlig har jeg IE sat til at slette alt når jeg lukker den og bruger så kun den til at tjekke Google, mens jeg bruger Chrome/FF til alt andet. |
Jeps (: |