Hej. Jeg har i et ½ år haft en (standard) webshop kørende hos Danaweb. Det har været okay for mig, at starte med en standard løsning, da jeg intet vidste om opbygning eller brug af en webshop. Nu er jeg imidlertid træt af flere ting ved siden. Især ved arbejdet med at ligge nye produkter på siden, som er en langsommelig og besværlig proces. Også de små billeder i oversigten er jeg rigtig træt af. Men også andre mindre irriterende ting, jeg kunne tænke mig at få lavet om, kan som regel aldrig lade sig gøre. Jeg har nu besluttet mig for at finde en anden løsning, men hvad skal jeg vælge? Og hvordan får jeg lige skiftet på den mest smertefri måde. Desværre er jeg ikke blevet klogere på opbygning af en hjemmeside, så jeg er afhængig af, at få hjælp udefra. En standard webshop er helt fin for mig, men det skal være fra en udbyder, der har mulighed for at efterkomme individuelle ønsker. I øjeblikket betaler jeg ca. 12.000 kr pr. år i abonnement og prisen skal gerne ligge i det niveau. Det er ikke så meget et tilbud, jeg er ude efter her og heller ikke en diskussion om, hvad der er bedst, men mere erfaringer fra andre brugere af diverse systemer. Hvad synes i er godt eller skidt at arbejde i og hvilke krav stiller i til systemet? Mange hilsner Miriam
|
Du er velkommen til at kontakte mig, så kan jeg rådgive dig, men læs først på min side hvordan vi opretter og driver webshops. www.opti-web.dk
hilsen Henning
Mit nummer finder du på siden