Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket system eller udbyder skal jeg vælge til min webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har i et ½ år haft en (standard) webshop kørende hos Danaweb. Det har været okay for mig, at starte med en standard løsning, da jeg intet vidste om opbygning eller brug af en webshop.

Nu er jeg imidlertid træt af flere ting ved siden. Især ved arbejdet med at ligge nye produkter på siden, som er en langsommelig og besværlig proces. Også de små billeder i oversigten er jeg rigtig træt af. Men også andre mindre irriterende ting, jeg kunne tænke mig at få lavet om, kan som regel aldrig lade sig gøre.

Jeg har nu besluttet mig for at finde en anden løsning, men hvad skal jeg vælge? Og hvordan får jeg lige skiftet på den mest smertefri måde.

Desværre er jeg ikke blevet klogere på opbygning af en hjemmeside, så jeg er afhængig af, at få hjælp udefra. En standard webshop er helt fin for mig, men det skal være fra en udbyder, der har mulighed for at efterkomme individuelle ønsker.

I øjeblikket betaler jeg ca. 12.000 kr pr. år i abonnement og prisen skal gerne ligge i det niveau.

Det er ikke så meget et tilbud, jeg er ude efter her og heller ikke en diskussion om, hvad der er bedst, men mere erfaringer fra andre brugere af diverse systemer. Hvad synes i er godt eller skidt at arbejde i og hvilke krav stiller i til systemet?

Mange hilsner Miriam

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18

Du er velkommen til at kontakte mig, så kan jeg rådgive dig, men læs først på min side hvordan vi opretter og driver webshops. www.opti-web.dk

hilsen Henning

Mit nummer finder du på siden

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:26

Hej Miriam

Jeg bruger også standard shop da jeg heller har nogen teknisk forstand ( ej heller ønsker det), det skal bare fungere og være enkelt. Jeg er glad for Dandomain, men måske har den nogle minusser ( små billeder ? ) , men meget enkelt at rette i , lægge nye produkter i , mv.

Koster heller ikke meget ( mener der er 299,- pr. måned).

Jeg skal til at opgradere nu, så nyhedsbrev bliver enklere, og mere plads til nye produkter.

Der er også meget fin support man kan ringe til Smile

Mvh

Jesper

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:57

Hej Miriam,

Nu har jeg ikke lige set din shop, men måske kunne en Joomla virtuemart eller en Magento shop være en løsning for dig. Begge er Open source systemer, Magento har en lidt mere avanceret bruger Admin end Joomla, men begge er udmærkede systemer og kan sættes op med betalingsløsning.

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk  
www.IndoSoft.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:05

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Hej Miriam

Prøv evt. at tjekke DanDomains webshop ud, her har du mulighed for at teste det brugervenlige administration modul i 30 dage.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:39

Miriam Frank:
Det er ikke så meget et tilbud, jeg er ude efter her og heller ikke en diskussion om, hvad der er bedst, men mere erfaringer fra andre brugere af diverse systemer. Hvad synes i er godt eller skidt at arbejde i og hvilke krav stiller i til systemet?

Det jeg synes at have oplevet fra mine kunder er at ALT er på dansk. Og at alt dokumentation også findes på dansk.

Hvis systemet bag din webshop kan en masse fancy funktionerne, virksomheden reelt ikke forstår(endnu), kan de fjernes/skjules. og nemt tilføjes senere.uden diverse mer omkostninger.

Det der nok også er essentielt er at den udbyder du vælger at samarbejde med. Føler du dig tryg ved rent faktisk forstår din forretning og dine behov.

Hvis ovenstående løser præcist din forretnings behov. Er valget af produkt bag optimering af din forretning sekundært. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:12

Hej Miriam

Jeg kan tilbyde 2 muligheder:

En webshop baseret på osCommerce, der kan det meste, til en meget konkurence mæssig pris, du kan læse om shoppen på www.webshop-luxus.dk hvor du også kan downloade produktark, og se video præsentation. shoppen har integration til SummaSummarum, og mulighed for integration til e-conomic.

En anden mulighed er er købe både økonomisystem og webshop integreret i et og samme system. Alt op opdateret realtime og systemet er meget brugervenligt, kontakt mig gerne for en præsentation af Aesiras systemet.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:34

Min mening.
Jeg syntes du virker som en der ved hvordan du gerne vil have tingene, og derfor vil en ny standard shop også give de irritationsmomenter efter et stykke tid, når du ser nyere og smartere måder at gøre detpå.

Du skal også derfor tage højde for den support der tilbydes (kommicielt), og de brugererfaringer som der allerede er med de eksisterende standardløsninger. En dandomain shop ville låse dig, ligesom du er låst af danaweb med udviklings muligheder.

En Joomla Virturemart eller Magento er et godt bud:
- Standard shop, ud af pakken
- Masser af udviklet og testede komponenter - SEO, betalingsgateway osv
- Masser af support på nettet
- Mange udviklere der har erfaring med disse to webshop løsninger (herunder mig selv)

oscommerece kunne jeg også have skrevet på, men den webshop løsning hader jeg.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:43

Miriam Frank:

Nu er jeg imidlertid træt af flere ting ved siden. Især ved arbejdet med at ligge nye produkter på siden, som er en langsommelig og besværlig proces. Også de små billeder i oversigten er jeg rigtig træt af. Men også andre mindre irriterende ting, jeg kunne tænke mig at få lavet om, kan som regel aldrig lade sig gøre.

Jeg har nu besluttet mig for at finde en anden løsning, men hvad skal jeg vælge? Og hvordan får jeg lige skiftet på den mest smertefri måde.

Desværre er jeg ikke blevet klogere på opbygning af en hjemmeside, så jeg er afhængig af, at få hjælp udefra. En standard webshop er helt fin for mig, men det skal være fra en udbyder, der har mulighed for at efterkomme individuelle ønsker.

I øjeblikket betaler jeg ca. 12.000 kr pr. år i abonnement og prisen skal gerne ligge i det niveau.

Hvis du vil have mulighed for at ændre lidt mere end du kan idag, skulle du nok kigge efter et open source system hvor man har lidt flere muligheder for udvide. Du skal heller ikke betale abonnement ved en open source løsning. 12.000 synes jeg nu lyder i overkanten når vi nu kan tilbyde en køreklar shop inkl. unikt design til 9.995 inkl. hosting og betalingsgateway første år. Efter år et koster det mellem 2.000 og 2.500 om året afhængigt af hvilke kort du vil kunne modtage i shoppen.

Af open source systemer er der Magento, osCommerce, VirtueMart m.fl. (jeg hælder selvfølgelig mest til Magento, men jeg er også farvet).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)