Jeg skal købe 3bærbare computer tilmit firmaHvor kan man få storkøbs rabat?
Det skal helst være et firma man kan handle med .
Ser frem til jeres svar
mvh
David Magnetrekalmer.dk
Hej,
Det vil gøre det lettere at ramme den rigtige type bærbar med de rette tekniske specifikationer, hvis du kan oplyse, hvilken type arbejde, de skal bruges til.
Her tænker jeg på, om de bærbare primært skal have lang batteri levetid, kunne arbejde med tung grafik (f.eks. Autocad, Photoshop o.lign.)
Hvor stor en skærm har I planer om, at de skal have?
Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg skal gerne give dig et tilbud på 3 bærbare computere.
Nielco IT er blandt andet Lenovo Business Partner.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Min grosist gir mig først mærkbare rabatter når jeg runder 5 mill. / år i omsætning hos dem ... men derudover skal jeg handle for mindst 100k om året før de i det hele taget gider handle med mig ...
Så 3 bærbare skal du måske ikke sætte næsen op efter at få noget synderligt mærkbar rabat for ;)
Du kan se om jeg har noget du kan bruge på olsens-it.dk og så kontakte mig med modelnummeret så skal jeg fortælle dig om vi kan lave noget sjov - men storkøbs-rabat skal du nok ikke regne med.