Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder oversættelse til færøsk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mangler du en til at oversætte din webshop, hjemmeside eller noget tekst/artikler til færøsk, vil jeg meget gerne hjælpe dig, til en god pris.

Boede i Denmark fra 0-5år, men har de sidste 12år boet på Færøerne, og da begge mine forældre er fra Færøerne, har jeg altid snakked færøsk i min dagligdag. Har gået i skole i 10år på Færøerne også.

Du skal være meget velkommen at sende mig en pb, eller en mail på janelmar [@] tpost.fo

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lav en hjemmeside hvor du udbyder det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

siggy86:

Lav en hjemmeside hvor du udbyder det.

Hvorfor skal jeg lave en hjemmeside, for at kunne hjælpe med at få tekster oversat til færøsk?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:53

Hej.

Jeg har overvejet det lidt, da jeg har en 7- 8 kunder oppe hos Jer Smile

Men kan du ikke hjælpe mig lidt ? hvor mange menesker er der ca. på Færøerne og hvor mange virksomheder er der ca. og det er kun ca. bare et skud.

For så har jeg da et par sider som du godt må oversætte.

www.ballonbutikken.dk

www.maskotter.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58

der bor officielt 49000.. der existerer ca 2000 virksomheder.. primært beliggende i Torshavn..

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:04

Hej Siggy 86.

1000 tak for hjælpen, ja så skal jeg da lige have fat i ham til at oversætte Big Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

www.ballonbutikken.dk :

Hej.

Jeg har overvejet det lidt, da jeg har en 7- 8 kunder oppe hos Jer Smile

Men kan du ikke hjælpe mig lidt ? hvor mange menesker er der ca. på Færøerne og hvor mange virksomheder er der ca. og det er kun ca. bare et skud.

For så har jeg da et par sider som du godt må oversætte.

www.ballonbutikken.dk

www.maskotter.dk

Hej ballonbutikken,

Selvfølgelig kan jeg det. Der bor omkring 48.000 mennesker. Et skud på hvor mange virksomheder der er på Færøerne, ca 5-700. Skal lige siges færinger bruger nettet meget også. Læser også meget på danske hjemmesider, da der ikke er så mange hjemmesider på Færøerne. Om vi køber meget i danske webshops ved jeg ikke helt, men i min familie gør vi det ihvertfald.

Du skal være velkommen at kontakte mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

siggy86:

der bor officielt 49000.. der existerer ca 2000 virksomheder.. primært beliggende i Torshavn..

Okay, jeg viste gott nok ikke at der var så mange virksomheder på Færøerne Stick out tongue

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:11

Hej

Tak for dit svar.

Nu er det ikke web shop salg jeg skal ud med, men jeg skal have oversat et nyhedsbrev fra Dansk til Færøesk og det er ikke et der skal ud pr. mail, men et der kommer ud med posten, og det er klar i løbet af ca. 10 dage, kan du så hjælpe mig med at oversætte det.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

www.ballonbutikken.dk :

Hej

Tak for dit svar.

Nu er det ikke web shop salg jeg skal ud med, men jeg skal have oversat et nyhedsbrev fra Dansk til Færøesk og det er ikke et der skal ud pr. mail, men et der kommer ud med posten, og det er klar i løbet af ca. 10 dage, kan du så hjælpe mig med at oversætte det.

Det kan jeg godt hjælpe dig med. Kan du sende mig en pb her på Amino, eller en mail til janelmar [@] tpost.fo ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)