Mangler du en til at oversætte din webshop, hjemmeside eller noget
tekst/artikler til færøsk, vil jeg meget gerne hjælpe dig, til en god
pris.
Boede i Denmark fra 0-5år, men har de sidste 12år boet på Færøerne, og da begge mine forældre er fra Færøerne, har jeg altid snakked færøsk i min dagligdag. Har gået i skole i 10år på Færøerne også.
Du skal være meget velkommen at sende mig en pb, eller en mail på janelmar [@] tpost.fo
Selvfølgelig kan jeg det. Der bor omkring 48.000 mennesker. Et skud på hvor mange virksomheder der er på Færøerne, ca 5-700. Skal lige siges færinger bruger nettet meget også. Læser også meget på danske hjemmesider, da der ikke er så mange hjemmesider på Færøerne. Om vi køber meget i danske webshops ved jeg ikke helt, men i min familie gør vi det ihvertfald.
Nu er det ikke web shop salg jeg skal ud med, men jeg skal have oversat et nyhedsbrev fra Dansk til Færøesk og det er ikke et der skal ud pr. mail, men et der kommer ud med posten, og det er klar i løbet af ca. 10 dage, kan du så hjælpe mig med at oversætte det.
Nu er det ikke web shop salg jeg skal ud med, men jeg skal have oversat et nyhedsbrev fra Dansk til Færøesk og det er ikke et der skal ud pr. mail, men et der kommer ud med posten, og det er klar i løbet af ca. 10 dage, kan du så hjælpe mig med at oversætte det.
Det kan jeg godt hjælpe dig med. Kan du sende mig en pb her på Amino, eller en mail til janelmar [@] tpost.fo ?