Jeg har lige installeret wordpress, og kom til at tænke på om det er velegnet til at bygge videre på.
Her tænker jeg på hvis man nu ville lave en dating side, for at tage et eksempel, er det så smart at programmere videre på wordpress, eller vil det være noget bøvl ?
Umiddelbart ville WordPress nok ikke være den bedste løsning til at opbygge et dating site i. Men det kommer helt an på hvor avanceret det skal være.
Der er en række plugins til wordpress der gør det muligt, heriblandt nogle community plugins. Du kan jo kigge lidt rundt i deres plugins: http://wordpress.org/extend/plugins/
men det vil sige, man skal ikke selv rode sig ud i at programmere videre på wordpress, kan jeg forstå, men holde sig til plugins og free themes.... ?
Ja, det kan du godt. Der er også mange plugins og gratis themes at vælge imellem. Du har forresten fri adgang til koderne, så du bestemmer selv hvad du har lyst til at lave.
Hvis jeg skulle bygge et større site ville jeg programmere det for sig selv, dog kan Wordpress være fint til lidt mindre "custom" sites, da Wordpress er fantatisk til at håndtere indhold og media(billeder).
Jeg har bygget Welink omkring Wordpress. Det har jeg gjort via nogle forskellige plugins, som jeg har customize. Lettere end jeg lige troede.
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!