Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 gode råd

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello aminos

Gode råd om hvordan man markedsfører sådan en portal som denne her, så man får den fyldt op med brugere i en fart. Tanken er at alle bruger skal kunne blive ved med at bruge den gratis.

Jeg har selv den ide at når der kommer mange brugere ind på den så give dem sponsorgaver til de mest aktive medlemmer.

http://www.alletidersdyr.dk

Den er lavet for sjovt til konen, men jeg kan godt se nogle muligheder iden Der kommer flere funktioner til brugerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37

Altså søger du råd til hvordan man kan få brugere ind på siden eller?? Da jeg havde læst halvdelen af teksten, tænkte jeg at du havde 10 gode råd, til hvordan man markedøferer en portal, og det var nemlig det som jeg søgte efter Smile hehe

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:46

@ramlenaj

sorry

nej jeg søger gode råd

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:54

Fireball:

Næste gang skal du nok sørge for at overskrift og tekst matcher... Hvorfor 10?

Anyway så skal du jo opsøge evt brugere der hvor de færdes nu. Det vil typisk være på Bazooms portaler som hestegalleri.dk hundegalleri.dk osv. Dertil er fjæsbogen også brugbar...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

Fireball:

nej jeg søger gode råd

Prøv og lav en facebook fan page? Deltag i forum, med link i din signatur? Følg med i blogs og skriv kommentar. Google adwords. Reklamer på Facebook.

Der er mange ting som man kan lave Big Smile Find nogle sponsorer, og lav nogle konkurenncer?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Hvis der er nogen der evt kender til en artikel eller blog indlæg om emnet, som trådstarter spørger om, må du gerne skrive et link her. Er nemlig selv i gang med en portal, og vil gerne høre nogle råd også.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:15

ramlenaj:

Hvis der er nogen der evt kender til en artikel eller blog indlæg om emnet, som trådstarter spørger om, må du gerne skrive et link her. Er nemlig selv i gang med en portal, og vil gerne høre nogle råd også.

Kig på Bazooms portaler... De har både hestegalleri.dk, hundegalleri.dk, kattegalleri.dk mm...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Fashion-Seller:

ramlenaj:

Kig på Bazooms portaler... De har både hestegalleri.dk, hundegalleri.dk, kattegalleri.dk mm...

Nu tænkte jeg på en artikel eller blog indlæg om emnet, hvordan man kan markedsfører sin portal.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08

Fireball:

Hello aminos

Gode råd om hvordan man markedsfører sådan en portal som denne her, så man får den fyldt op med brugere i en fart. Tanken er at alle bruger skal kunne blive ved med at bruge den gratis.

Jeg har selv den ide at når der kommer mange brugere ind på den så give dem sponsorgaver til de mest aktive medlemmer.

http://www.alletidersdyr.dk

Den er lavet for sjovt til konen, men jeg kan godt se nogle muligheder iden Der kommer flere funktioner til brugerne.

Hejsa.

Noget helt andet, som nok er ligeså vigtig som din søgen og det er dine forhåbninger.

Jeg fornemmer at du har en ide om at få en masse bruger med det samme, og her skuffer jeg dig nok lidt, men jeg er ærlig, da du ikke får en masse brugere med det samme.

Der findes super mange debatforums inde for alverdens ting og sager, og ingen af dem blev en succes på en dag.

Få nye brugere og aktiv brugere kan du ikke købe dig til med priser og gaver. Nye bruger kommer igennem loyalitet og respekt du får fra eksisterende bruger. Og dette tager tid at opnå, da det er brugerne som har den suveræne magt på forums.

Men hold dig ikke tilbage med dine markedsføringsaktiviter for det skal nok lykkes for dig.

Held og lykke.

/Glenn

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:30

En rigtig god ide er at høre Martin's podcast om lige præcis dette emne, der er fantastisk mange guldkorn!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)