Hvor mange udgående links bør man have pr side for en standard side? hvad skal man generelt sikre sig angående udgående links?
MVH NIL |
Du kan læse om udgående links her
Betyder rigtigt meget jeg linker med noget branche relateret , jeg brugte wikipedia engelske udgave , oveni at jeg røg en plads op var det mere vigtige at jeg linket til noget der fortalte om mit produkt , derved kunne folk både læse på min hjemmeside om mit produkt og jeg kunne støtte mig op ad ordbogen at det var sandt. Tror denne taktik kan bruges i flere brancher end min egen altså et smart salgs tricks |
Mikael linker du til wikipedia ? Hvad mener du med smart salgs tricks ? hvad er det der er et smart salgs trick ? |
Smart salgs tricks , der er lidt misforståelser i min branches , hvordan det udføres i hvert faldt udføres mit erhverv med flere elementer i min branche ,med mon ikke der findes mange af sådanne eksempler i andre brancher , hvor det udføre anderledes og bedre i udlandet , når det er bedste , kan godt være de ikke findes i min branchen i Danmark .
Med har opdaget en øget kunde strøm der efter spurgte de tillægs ydelser vi tilbyder derved er det blevet en bedre forretning
SEO Værdien er jeg ikke sikker på hvor stor den er , med det er et relateret emme jeg linker til linker til wikipedia i striptease |
I bund og grund tror jeg det sundeste er at tænke over om brugerne kan bruge det her link til noget . Det er vel i bund og grund det vigtigste. |