Jeg mangler lige det sidste skub, inden jeg springer ud som iværsætter igen.... Alt er næsten på plads, men jeg er nervøs for mit kundegrundlag. Den korte, og ikke alt for afslørende version er at jeg vil starte IT support op, hvor reperationerne bliver lavet hos kunden uden mer omkostninger (primært private, og mindre virksomheder). Det store spørgsmål er, hvordan får jeg bedst undersøgt kundegrundlaget? Her tænker jeg på at der i forvejen er en del spillere på markedet - men er det noget man kan komme til at leve af. |
Det er vel bare research, research og så også lidt research.
Søg på google, hvem der er af konkurrenter, hvad der er godt ved dem, hvad der er negativt ved dem, og så skal du bare sørge for at skille dig ud fra mængden.
Bagefter skal du gøre op med dig selv:
Vil du være billigst?
Vil du være bedst?
Vil du have den bedste service?
Eller en anden positiv ting.
Hvis du var smart, så lav det hele med en lidt anderledes vinkel. Hvad med at lege brandmænd, og rykke ud til kunden i et "brandbils-lignende køretøj", og i brandmandstøj? Kunden ville da klart synes at det var sjovt, og så glemmer man da ikke firmaet!
/ Morten