Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan jeg skaber lidt ekstra indkomst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus og Indonesien
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:15

Hej Rasmus,

Vil bare lige give dig et skulderklap, dejligt at du høster ud af dine erfaringer. Vil holde øje med din blog  og ellers glæde mig til at komme igang med Ferriss bog.

Igen tak for et godt indlæg... God vind fremover 

Thomas   

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:16

thomas bjerregaard:

Hej Rasmus,

Vil bare lige give dig et skulderklap, dejligt at du høster ud af dine erfaringer. Vil holde øje med din blog  og ellers glæde mig til at komme igang med Ferriss bog.

Igen tak for et godt indlæg... God vind fremover 

Thomas   

Hej Thomas

Mange tak for det Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:02

Jeg kan se i Google Analytics at dette indlæg har skabt en del trafik til min blog, men det har til gengæld ikke skabt meget debat her på Amino. Så...

• Er der andre der har lavet en eller anden form for forretning på nettet som skaber en solid indkomst som I vel og mærke ikke har brugt mere end en uges arbejde på (og ikke kræver megen vedligeholdelse)?

(Jeg ved godt at flere af jer har sites med adwords, nu tænkte jeg mere på reelle forretninger hvor man skaber en værdi for en kunde).

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:20

Du er super fed Rasmus.. lige min stil med ikke at gide lave en klar. Du formår dog at udleve det i praksis. Rigtig godt gået :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:45

maelstrom:
Du er super fed Rasmus.. lige min stil med ikke at gide lave en klar. Du formår dog at udleve det i praksis. Rigtig godt gået :-)

Tak Smile

Tim kalder arbejde for noget man får penge for men i virkeligheden ønsker at lave mindre af. Så hvis man elsker sit arbejde og ikke kan undvære det, skal man selvfølgelig bare blive ved. Han bruger så sin tid på at rejse rundt i verden og skrive bøger. Personligt ville jeg gerne bruge nogle måneder om året et rigtigt varmt sted med en kold drinks af en art (det kan være at det begynder at kede een i længden, men pointen her er at man så har tiden til selv at vælge hvad man ønsker at lave).

Jeg er fuldtidsansat i virksomheden 41concepts (hvor jeg også er partner), men arbejder reelt kun for kunder 6 måneder om året (alle vores konsulenter kan typisk uden problemer omsætte for mellem 100.000 og 150.000 om måneden hvilket gør at lønnen for hele året hurtigt er tjent hjem).

Resten af året bruger jeg på at tænke store planer, udvikle nye produkter, uddanne mig og holde ferie....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)