Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker til webdesign søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gæve freelance grafikere...

Jeg kan ikke helt følge med længere hos http://wpdk.dk, samt har jeg et større projekt på vej og bliver nød til at alliere mig med en eller flere freelancere indenfor den grafiske del, som jeg ind imellem kan kaste lidt opgaver over til...

Så har du super-evner og er photoshop freelancer, og lyst til en gang imellem at få lidt opgaver så send mig en mail på "brian (du kender tegnet) wpdk.dk" - og vedhæft lidt referencer eller links til tidligere arbejde...

Det vil være en fordel for dig, hvis du tidligere har arbejdet med Wordpress eller webshops, men bestemt ikke et krav..

Glæder mig til at høre fra dig...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Hej Brian

Lyder som om jeg er lige den hjælp du har brug for! Jeg er en nørd til Photoshop og har masser tid til at tage de opgaver du ikke selv magter :) Du kan læse lidt mere om mine kundskaber på min profil. Glæder mig til at høre fra dig!

Mange hilsner Majbritt

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:25

Hej Brian

Jeg har sendt dig en mail :)

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32

Jeg har sendt en mail til dig, hvor jeg har vedlagt lidt grafisk :) Kan evt. sende mere, men mine gamle opgaver ligger desværre ikke på denne computer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:44

Hej Brian

Jeg har sendt dig en mail med referencer og eksempler :)

Med venlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:36

Hej

Vad är det exakt du behöver hjälp med, vi kan hjälpa dig till ett bra pris om du sänder mer information till lasernet@live.se.

mvh

Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:20

Hej Mr.Chris.

Jeg kan lave et super lækket og godt design til fornuftige penge. Før jeg kan give dig en pris, vil jeg gerne høre lidt mere om dine krav, og hvad det helt præcist er der skal laves.

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på info@prozone.dk og/eller kontakte mig via. min kontaktformular på Prozone.dk

Fortsat god dag.

Mvh

Emil D. Pedersen
Prozone 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:33

Du kan også svinge ind forbi min hjemmeside: www.lineofdesign.dk

Jeg har det personligt perfekt med, at jeg står for "photoshop-delen", og du tager over til kodningsdelen, for det er jeg stadig lidt ikke alt for super til :)

Jeg har hjulpet enh webshop tidligere med et redesign, men det har jeg ikke linket til min side. Hvis du er interesseret, så send mig en mail, så kan jeg jeg også vise dig, det redesign, jeg har lavet for webshoppen.

Mvh.
Sandie

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:44

Hej Brian

Jeg har sendt dig en mail med lidt info.

Med venlig hilsen

Martin Fenge

Tilmeldt 3. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:28

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Jeg er uddannet multimediedesigner og har arbejdet med WordPress og andre CMS-systemet i 4 år.

Jeg er designeren bag Kristeligt Dagblads kommende multiuserblog portal lavet i WordPress MU (udvikling kan ses her og mit design her). Jeg har gode programmeringsfærdigheder og forståelse til PHP, SQL, XML, HTML og CSS. Og har lavet flere design themes og reStyles til WP.

Jeg har stor erfaring med brug af hele CS4 pakken, dermed er Photoshop, Illustrator og Flash kendte redskaber. Som en bonuskompetence har jeg også forståelse for ActionScript, så produktion af interaktive flash elementer og flotte visuelle effekter er også en styrke.

Som videre bonus, har jeg stor erfaring med videoproduktion i Premiere Pro og After Effects.

Som person bliver jeg beskrevet som selvkørende med god teamånd, struktureret, målrettet og innovativ. Reference Thomas Bank, udviklings Chef Kristeligt Dagblad Digitale Medier.

Kort sagt, leder du efter dygtig grafikere der også kan kode er jeg personen.  

Du er velkommen til at ringe eller skrive for en uforpligtende snak.

Håber at hører fra dig.

Med venlig hilsen

Martin Morfjord

cv.morfjord.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)