Synes også din ide er rigtig go :) Her er lidt du måske kan bruge: Kan godt lide den er så enkel - men giv den nogle stærke farver og evt et eller to billeder Hvad har du tænkt dig der skal stå i de to felter efter e-mail - først troede jeg det var fornavn/efternavn - men kunne efterfølgende se at det var paswords - bør være tydeligere Når jeg klikker på betingelser kan jeg ikke scrolle og se det nederste Mangler lidt en uddybende infoside (evt. blot som en underside)- hvor man kan læse mere om, hvad det handler om, inden man opretter sig som bruger Kan du checke alles adresser med telefonnr? - jeg har fx kun et skypenr (ikke fordi jeg ikke vil udfylde feltet - tænker bare om det er muligt) og så lige en slåfejl: Under linket Gratis i Bio står "Du har have adressegarenti...." Held og lykke med siden :) |
TomClausen:Hvis man skal lave noget kan jeg kun anbefale at lave det 100% eller lade være
Bullshit. Sådan en tankegang ødelægger rigtig mange projekter.
Gør det dog 90% færdig, lancer det, og så arbejd på at gøre det endnu bedre. Sådan kommre du sku længere.
Det er ikke mange ting som bliver færdigt hvis man venter til at det er 100% færdigt.