Kære alle Som mange af jer sikkert ved langer jeg Magento webshop løsninger over disken i Get A Shop koncept. Jeg har ikke gjort super meget ud af SEO, men prøvet at optimere mine titler, lavet basal linkbuilding til nogle danske link kataloger, gennemgået mine tekster en ekstra gang og sådan. Lige pt ranker jeg typisk i bunden af side et på mine favorit søge ord (jeg behøver vel ikke at skrive dem her, vel Mit spørgsmål til alle jer SEO hajer er: - Pt ligger websitet på en Amerikansk server af historiske årsager (havde en eksisterende hosting account, de havde one click install og jeg kunne være oppe og køre på 5 minutter). Jeg er klar over at det er bedre at ligge på en dansk ip når man nu gerne også vil findes i DK, men hvor stor en betydning har dette? Bør jeg flytte? - Hvilke andre små ændringer ville i vurdere der skulle til for at få mig højere op? (hvis i ser på det jeg har lavet af onsite optimering). - Der findes selvfølgelig altid flere linkkataloger man kan registrere sig i, men de har typisk ikke meget page rank alligevel, så har I idéer til andre offsite optimeringer? |
Mere linkbuilding og ikke bare fra linkkataloger. Få lidt mere styr på dine landingssider og måske forbedre den interne linkstruktur..