Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg videre med med Google

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Som mange af jer sikkert ved langer jeg Magento webshop løsninger over disken i Get A Shop koncept.

Jeg har ikke gjort super meget ud af SEO, men prøvet at optimere mine titler, lavet basal linkbuilding til nogle danske link kataloger, gennemgået mine tekster en ekstra gang og sådan. Lige pt ranker jeg typisk i bunden af side et på mine favorit søge ord (jeg behøver vel ikke at skrive dem her, vel Wink) i Google.

Mit spørgsmål til alle jer SEO hajer er:

- Pt ligger websitet på en Amerikansk server af historiske årsager (havde en eksisterende hosting account, de havde one click install og jeg kunne være oppe og køre på 5 minutter). Jeg er klar over at det er bedre at ligge på en dansk ip når man nu gerne også vil findes i DK, men hvor stor en betydning har dette? Bør jeg flytte?

- Hvilke andre små ændringer ville i vurdere der skulle til for at få mig højere op? (hvis i ser på det jeg har lavet af onsite optimering).

- Der findes selvfølgelig altid flere linkkataloger man kan registrere sig i, men de har typisk ikke meget page rank alligevel, så har I idéer til andre offsite optimeringer?

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:18

Mere linkbuilding og ikke bare fra linkkataloger. Få lidt mere styr på dine landingssider og måske forbedre den interne linkstruktur.. Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:34

En god løsning ligesom mange CMS systemer såsom wordpress laver nogle gratis themes design med deres links i bunden nu downloader folk dette design og du får et links til din hjemmeside der er rigtigt mange er 10.000 kr. rigtigt mange penge ,så jeg mener mange gerne vil have links i bunden med et standard design de kan download , du kan evt. lave nogle ting man købe til gratis version og de kan mod betaling få fjernet linket i bunden af siden

Jeg mene også at linkkataloger vil give rigtigt meget,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:14

Jeg kan ikke læse indenad, så jeg skrev en masse lige her, som ikke har relevans. Beklager

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:39

Tak for jeres input indtil videre. Jeg vil meget gerne også høre forslag til hvor jeg ville kunne få backlinks når vi ikke snakker alm. link kataloger.

Mikael christiansen:

En god løsning ligesom mange CMS systemer såsom wordpress laver nogle gratis themes design med deres links i bunden nu downloader folk dette design og du får et links til din hjemmeside der er rigtigt mange er 10.000 kr. rigtigt mange penge ,så jeg mener mange gerne vil have links i bunden med et standard design de kan download , du kan evt. lave nogle ting man købe til gratis version og de kan mod betaling få fjernet linket i bunden af siden

Jeg mene også at linkkataloger vil give rigtigt meget,

Som udgangspunkt ønsker vi ikke at gå ud og lave gratis templates til nogen systemer (vi overvejer dog at lave nogle standard Magento themes). Vi putter heller ALDRIG vores eget link på vores kunders webshops (ud over følgende diskrete metatag: <meta name="Designer" content="Get A Shop - http://getashop.dk" />)!

Vi har allerede oprettet os i en del link kataloger, men jeg synes ikke at det giver det store (da langt de fleste mindre kateloger har en ret lav Page Rank).

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Tak for jeres input indtil videre. Jeg vil meget gerne også høre forslag til hvor jeg ville kunne få backlinks når vi ikke snakker alm. link kataloger.

Vi har allerede oprettet os i en del link kataloger, men jeg synes ikke at det giver det store (da langt de fleste mindre kateloger har en ret lav Page Rank).

Hej Rasmus,

Hvis du mangler inspiration til, hvor du kan få links fra, kan du kigge lidt på dine konkurrenter og se, om de har nogle linktyper, du kan kopiere eller hente inspiration hos. Lav et backlink-tjek på dine top-10/20 konkurrenter og se, om der findes nogle inspirationskilder imellem. (Indrømmet, det hjælper ikke meget, hvis du ikke kan vurdere kvaliteten af links, men nu lader du til at have grundlæggende kendskab til SEO).

Mht. pagerank, så lad være med at hænge dig i den. 100 links fra sider af lav kvalitet er bedre end at sidde med ingen links og nedadvendte mundvige over, at det er svært at finde kvalitetslinks. Hold gang i indsatsen med at skaffe links, så du hele tiden arbejder lidt på at forbedre din position.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:44

Rasmus Lindgren:

- Pt ligger websitet på en Amerikansk server af historiske årsager (havde en eksisterende hosting account, de havde one click install og jeg kunne være oppe og køre på 5 minutter). Jeg er klar over at det er bedre at ligge på en dansk ip når man nu gerne også vil findes i DK, men hvor stor en betydning har dette? Bør jeg flytte?

Jeg selv benytter tit funktionen i Google med at klikke "fra danmark" eller "på dansk" <- gengivet udfra hukommelsen så bær over med mig.
Så der har du jo et problem med dit us-ip.
Hvis dit hovedsegment er danskere vil jeg råde dig til at flytte hjem.

På den anden side, kunne du jo lave et site på dansk grund som "blogger" eller hvad ved jeg om dine hovedkompetencer, og så derfra linke videre til dit site på US-teritory. Derved opnår du effekten af dansk-ip og endnu flere kvalitetslink med det helt rigtige indhold i det beskrivende link. 
Men det er naturligvis et langt sejt træk.

Jeg har dog bemærket at, hvis man på et spritnyt site, kører Adwords i et kort stykke tid, Finder Google hurtigt sitet og ranker det også godt - nærmest med det samme. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Din ranking er ikke så tosset allerede og du vil snildt (= hårdt arbejde) kunne få bedre placeringer. Din ip-adresse vil jeg ikke fokusere på. Jeg har vinforum.dk liggende i USA og den ranker fint på trods af det - fokuser på det indholdsmæssige.

Jeg ville ændre både titler og meta-beskrivelse på din sider. Meta beskrivelse betyder ikke noget for ranking, men det giver en bedre oplevelse for brugeren i Google. Lige nu har du den samme beskrivelse på alle sider. Og titlen er det allervigtigste - dem ville jeg nok lave lidt om.

Indholdsmæssigt ville jeg overveje at lave nogle artikler med gode råd om Magento. Det kan være en udbygning af de beskrivelser du allerede har (Sådan får du en betalingsløsning til Magento, Hosting af Magento) - læg mærke til titlerne på disse emner - gode søgetermer, men det kan også være helt nye artikler (søgemaskineoptimering af magento, osv.).

Endelig skal du som allerede påpeget have relevante links.Du kunne overveje at lave nogle (mange) artikler om Magento, som nogle af de førende bloggere herhjemme (de kendte amino'er!) måske ville publicere med link til dig. Du kunne lave dine egne blogs om både shopsystemer, e-handel, magento (tidskrævende men det virker).  Og så er der en del at hente fra mange bookmarking services og sociale medier.

God fornøjelse - der er meget at tage fat på...

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45

Book marker sider og rss kataloger er der jeg får hovedparten af mine fra links og trafik , jeg har pagerank 4 og har opnået flertallet af min links de sidste 3 måneder jeg har steget fra en pagerank 3 til 4 , jeg ligger på første og anden pladsen på google.

Søge evt. på google sæt for and rss , feed bookmark tilmeld add submit mv. link , url , side hjemmeside bagved igen jeg er rykket en del på google denne måde , og du kommer også kun ind i links kataloger der indekset i google på denne måde ,

Når det virket for mig mon ikke det ikke også virker for dig ? , kan se flere af de portaler jeg  er i er søgeord optimering eksperterne også i.Smile så jeg prøver at efterligne dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:54

Indhold, indhold, indhold.

Som en anden bruger skriver, kan du fx lave artikler med gode råd med fokusér på at ramme mere specifikke søgefraser.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)