Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider til folket - I den billige ende (1299kr)!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du får negative points big time, fordi dit indlæg er ren reklame...sorry

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køre ikke reklame læs tråden det er ikke mig der sælger hjemmesider , jeg har bare været , uheldige med webdesigner og ville give ham nogle gode råde ,da jeg har mistet over 30.000 kr. , han tog det feedback positive ham der solgte hjemmesider Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Nu mener jeg har godt forsvaret dette punkt godt så det forjener ikke et minus nu har jeg brugt over 30.000 kr , så folk skal da vide hvad de går ind i , vidste der  nogle der giver et minus må de gerne svare hvorfor

vidste kun ønsker en hjemeside  der skal udvikles kan måske få en tilfreds med der ikke mange der ikke løbene vil udvikle på deres hjemmeside

vidste de ønsker løbende at udvikle en hjemeside Smile

 

??? Det var da godt nok sort Indifferent

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager, at du får en masse minusser, fordi du ødelægger tråden med kommentarer uden relevans. Desuden er dine indlæg meget svære at læse, da du glemmer kommaer, punktummer osv. (om det er fordi du har skriveproblemer/ er lettere ordblind, eller om det er sjusk ved jeg ikke)

Tråden er en reklame for low-budget hjemmesider der henvender sig til et afgrænset segment. At du har dårlige erfaringer med et andet firma (hvis jeg forstår rigtigt) har ingen betydning her.
Folk der ofrer 1299 på en hjemmeside og senere får brug for mere avanceret hjemmeside, vælger sandsynligvis at få bygget en ny op fra bunden og droppe den gamle.

Dine input er, i mine øjne, ganske relevante i andre sammehænge, hvor det kan være vigtigt at vælge den rigtige "platform" fra begyndelsen. Men det er ikke det segment han forsøger at ramme.

Ps. Jeg har ikke givet dig minus, men forstår faktisk godt at det sker.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

1 Jeg gav mine råde da jeg havde været uheldige , med webdesigner

2 jeg havde brugt over 30.000 kr., på ubrugelige hjemmesider,

3 Dette er kodet det hele fra bunden , ligesom , tråd starter indlæg sælger unikke , CMS systemer

4 Hvad skete der de lavet noget der ikke fungeret vidste jeg ønsket ændringer, for mine behov , steg efterhånden som min viden steg

5 Tråd starter kunne godt se det er besværligt , at løbende ændre behov , da der lavet CMS systemer .

6 Som ene mand er det svært at videre udvikle et hjemmeside systemer når det er kodet fra bunden og det dyrt , når det lavet i f.eks. Wordpress .

7 jeg er ikke god hjemmesider med kan godt finde ud af wordpress , jeg anfaldet ham f.eks. at Bruge wordpress ,

8 det er første lidt overskueligt , når man tilføjer mange plug in

9 jeg anbefalet ham at lave 2 løsninger en simpelt design som hans egen og en anden med hvor han skrev på sin hjemmeside han tilbyd wordpress eller joomla der kunne udvikles løbende

10 anfaldet han gjorde kunden opmærksom på hvad systemet inden holdet og hvilken begrænsninger systemet havde

11 glad er for den positive feedback jeg fik fra tråd starter , han forstod mit indlæg kunne jeg se i hans besvarelse

13 fik ikke af vide det var derfor , med forstå på en mail fra Thorborg at det nok mest er derfor

14 tråd starter har måske brugt lidt længere tid på at læse mit indlægget end andre gjorde i hvert fald forstod han det

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Allan. Denne indblanding ligner ikke noget og det ligner heller ikke noget at man begynder at kalde det dumping o.l. og klandrer at der ikke er eksempler. Jeg var inde og kigge på mandens hjemmeside fordi jeg fandt det interessant og under referencer er der flere eksempler på hvad man får for de 1.299 kr. (og hvad man ikke får).  Så hvad er helt ærligt problemet ?

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde intet problem gav nogle enkelte råd , om mine erfaringer.

Jeg synes det er rimeligt hvad man kan få de 1299 kr. Med har forstået mit indlæg var for til presset og med stavefejl

Han gav positive respons på mit indlæg ,måske ville han rette lidt på siden , jeg synes ikke der var info nok på siden , med vi er jo forskellige

Kan forstår du ikke har læst indlægget , dette er måske af den grund Thorborg sagde til mig at teksten var for sammenpresset og stavefejl , har ikke skrevet at han dumpet markedet.

Har lært at man ikke skal lave indlægget for sammenpresset og lidt stavefejl, det var jo kun tråd starter der har svaret positivt og forstod mit indlæg , kunne jeg se i hans besvarelse, fik i hvert fald , minus fra andre, det går måske for lang tid at læse og overskue. Indlægget

Har fået af vide vidste jeg gør teksten mere overskuelige og mindre stavefejl , skal der nok kommer mere positive feedback , det er jo alle ikke der bruger den ekstra tid det går at læse et sammenpresset indlæg med stavefejl,  gennemgår derfor teksten altid nu en ekstra gang for stavefejl indlægget , så jeg har lært noget

Helt ærligt problemet er nok mest jeg har lavet et indlæg der er ekstrem svært at overskue og læse

Punkt 13 lavet denne tast fejl , så det retter jeg lige

13 fik af vide at det især pga. indlægget var sammenpresset og stavefejl og derved svært at læse , måske lidt forvirrende det var nok derfor , man ikke forstår , forstår dette på en mail fra Thorborg at det nok mest er derfor , og jeg er glad for den ærlighed ,

Skrev til Thorborg da jeg synes jeg fik for mange minus og jeg ikke forstod det

Måske er noget af grunden til folk ikke så hvad tråd starter skrev i sin besvarelse , da det lå på næste side ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Levi Nielsen Dahl:

Kan ikke forstå ideen med at underbyde markedet på denne  måde.. Også samtidigt tjene penge på det, men hvis du ikke tæller rtimer og har tid nok kan der vel sagtens laves en skilling..Tongue Tied

Syntes det var på tide at du gav aminos bruger nogle (betyder flere) eksempler på websider som du har lavet til 1299,-??Wink

Jeg vil ikke mene jeg underbyder markedet, men at jeg derimod rammer et segment som ellers ikke får en hjemmeside.

De sider som koster alt imellem 3.000-10.000kr rammer lidt større virksomheder som tit har nogle få til mange ansatte. Jeg prøver derimod at ramme de helt små virksomheder som sjældent gider ovre penge på en hjemmeside fordi det som regel er lidt halvdyrt.

Jeg er glad for de fine ord som folk ellers er kommet med! :-) Tak for dem.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcist. Et eksempel er mig selv. Jeg har som sådan ikke den vilde brug for en hjemmeside til Skattekonsulenterne da vi er underleverandører til Skat & Råd som har en hjemmeside. Samtidig har jeg heller ikke behov for den markedsføring der ligger i det. Det jeg kunne bruge en hjemmeside var at lave faglige nyheder m.v. men det har jeg ganske enkelt ikke ressourcer til. Et eller andet sted ønsker jeg dog heller ikke at der ligger et tomt link men vil bare - indtil videre i hvertfald - have en præsentationsside og der er dette system, som jeg også bestiller, helt fint.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)