Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner sælges

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

www.2the8.com ( this way to the aid ) Et flot domænenavn til en supportvirksomhed eller andre

www.2the8.org (donerer jeg gratis til Unicef. Jeg har snakket med dem )

www.b1zn1z.com (bizniz.com er til salg for 100.000 US$. Jeg skal have en del mindre )

www.goldclickers.com & www.goldclicker.com (perfekt til virksomheder der tjener penge på klik )

www.denmarktime.dk ("denmark time" er en af de mest søgte sætninger omkring Danmark i hele verdenen . MANGE søgninger. Jeg havde tænkt at indsætte et verdensur, med tiden i DK på, og så fylde på med reklamer)

www.etøj.dk (tøjsalget boomer på nettet. Vær med )

www.sightsincopenhagen.dk (igen mange mange søgninger. Lav et lille turistsite og fyld på med reklamer)

De sælges da jeg ikke orker at lave dem. Har rigeligt at se til.

Send PB og byd. Jeg skal ikke have alverden

Tak for opmærksomheden :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:38

Hvor får du de mange søgninger fra på sightsincopenhagen.dk? 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:42

Hint: du har ikke slået muligheden for at sende dig pb. til :)

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Movement

Jeg vil anbefale at du afregistrere dine DK domæner du ikke benytter eller overgiver dem gratis, da det er ulovligt at købe domæner i DK med vidersalg for øjet.

Lov om internetdomæner, der særligt tildeles Danmark:

§ 12. Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:50

prøv "sights in copenhagen"

"Denmark time" giver 850 millioner søgeresultater

Jeg slår lige PB til :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:51

Det var nu heller ikke med videresalg for øje. Tro det eller lad være, men havde tænkt mig at bygge alle sitenes selv med årene. Men jeg har alt for meget gang i andre ting

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:00

Det var måske planen, men hvis planen er ændret er det jo også ulovligt at opretholde domænenavnene med vidersalg for øjet, som du jo gør netop nu.

Der har været mange sager i DK, hvor det ofte ender med at anmelder får overdraget domænet og der samtidig uddeles bøde til "sælger".

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:05

Ok tak Mori. Det vidste jeg ikke. Men det jo noget nær det men mest lamme lov jeg har hørt om. Jeg ved hvordan domænesalg foregår i resten af verdenen, da jeg prøver at sælge .com domænerne der, og der er der ingen problemer. Ja priserne bliver presset op, men sådan er al forretning sgu da.

Nu har vi lige haft finanskrise pga boligspekulation og aktiespekulation, så måske det snart bliver forbudt at købe noget som helst med vidersalg for øje ?

Men tak fordi du opretholder loven

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

movement:

Ja men det siger jo ik ligefrem det store om, hvor mange der søger efter det...

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:07

Fashion-Seller:

movement:

Ja men det siger jo ik ligefrem det store om, hvor mange der søger efter det...

Ditto.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)