Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye reklameblok i toppen af alle indlæg - hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

 

Nu har jeg set den reklame for et eller andet telesvarserviceselskab der står i toppen af alle tråde - og det gør mig ikke specielt positiv overfor reklamen og dermed desværre heller ikke overfor annoncøren og dennes produkt. Hvorfor skal jeg som debattør presses til at se den forp...... reklame hver gang jeg vil læse en tråd eller besvarer et indlæg? De første gange tænkte hvor blev tråden nu af - nu bliver jeg bare irriteret. Hvordan har I det med denne for amino.dk nye reklameform?

Det er klart at der skal driftsmidler ind og de kommer jo via annoncørernes reklamebudgetter, men ....

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kære Vicevært,

 

Altså, nu har jeg lige skrevet et indlæg på følgende tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7258&pageNo=1 Da jeg kom ind på tråden kunne jeg ikke at der var nogen svar på indlægget - p.g.a. de der hrrmmm reklameblokke - nu virker dét noget tanketomt at sende et indlæg som en masse allerede har besvaret.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmmm... Et forum som dette har helt klart en værdi for mig og min virksomhed, men at prissætte værdien er svært. Jeg vil måske dog gerne betale en sum svarende til en halvdelen af prisen for at modtage Børsen for at have adgang til forummet hvis det var et "lukket" forum uden reklamerne som blev opdateret til en lidt nyere udgave af softwaren.

Er det det, vi ønsker? Hvem er villige til at betale gildet?

Anyone?



Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-09-2006 00:54:48 Forfatter: Kim Gam-Jensen
Hmmm... Et forum som dette har helt klart en værdi for mig og min virksomhed, men at prissætte værdien er svært. Jeg vil måske dog gerne betale en sum svarende til en halvdelen af prisen for at modtage Børsen for at have adgang til forummet hvis det var et ''lukket'' forum uden reklamerne som blev opdateret til en lidt nyere udgave af softwaren.
Er det det, vi ønsker? Hvem er villige til at betale gildet?
Anyone?



 

Hej Kim,

 

Det er jo netop essensen i alle reklamefinansierede websites eller andre medier. Der skal sælges reklameplads for at betale gildet. Måske man skulle se på hvad formålet med en reklame egentlig er? Det er branding, branding og branding. Sig en ting tit nok, så vil alle halse rundt for at finde dit produkt, er budskabet! Men virker det så efter hensigten? Kun hvis reklamen ikke er irriterende, hvis læseren bliver irriteret så smitter det af på omsætningen. Vi har nogen tid haft dialog med forskellige ret store virksomheders PR folk, bl.a. Alan Rutherford, Unilever omkring et nyt tv-reklame koncept vi har udviklet, fordi markedet er vigende for nye tv-spots, ihvertfald i USA der vel nok er tv-reklamens moder - vort projekt drejer sig om at gøre det interessant at se reklamer fordi man har en fordel i det. Dermed er insitamentet til chokeffekten via underbevistheden, når en film afbrydes uvarslet af en reklame fjernet.

Når jeg reklamerer for PL Brake på engelsk i hver eneste indlæg her, så er det primært fordi jeg gentager i en uendelighed, idet næsten alle indlæg på amino.dk ryger ud på google og langt flere mennesker på google læser engelsk end dansk - men min reklame er placeret i bunden af indlægget, hvor den bliver registreret af underbevistheden, men ikke er til gene for læseren.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså, nu har jeg lige skrevet et indlæg på følgende tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7258&pageNo=1 Da
jeg kom ind på tråden kunne jeg ikke at der var nogen svar på indlægget
- p.g.a. de der hrrmmm reklameblokke - nu virker dét noget tanketomt at
sende et indlæg som en masse allerede har besvaret.


Med al respekt, det synes jeg nu ikke er grundlag for at fjerne reklamerne, du kan jo bare kigge ordentligt efter før du svarer :) Taget i betratning af hvor mange indlæg der er må scroll-baren i din browser også have været presset godt sammen, så det kan da ikke ligefrem have været nemt at overse. Lige under reklamen står der også tydeligt at der er XX antal svar.

Jeg synes skam også reklamerne er irriterende, men giver de en nødvendig merindtægt må de for min skyld gerne blive. Jeg tror blot det er et spørgsmål om at du lige skal vende dig til den nye opstilling.

Er det det, vi ønsker? Hvem er villige til at betale gildet?

Jeg tror desværre det vil være at skade Amino at begrænse det til en lukket brugergruppe, og det ville nedsætte aktiviteten meget. Naturligvis kunne man vælge en mellemvej og sige dem der ville slippe for reklamerne kunne betale et gebyr, jeg tror dog det er for bøvlet, ikke mindst teknisk i forbindelse med forum-systemet.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-09-2006 00:54:48 Forfatter: Kim Gam-Jensen
Hmmm... Et forum som dette har helt klart en værdi for mig og min virksomhed, men at prissætte værdien er svært. Jeg vil måske dog gerne betale en sum svarende til en halvdelen af prisen for at modtage Børsen for at have adgang til forummet hvis det var et ''lukket'' forum uden reklamerne som blev opdateret til en lidt nyere udgave af softwaren.

Er det det, vi ønsker? Hvem er villige til at betale gildet?

Anyone?




Hej Kim

Det kommer ikke på tale at lukke Amino af for ikke betalende. Så ville værdien for alle blive meget mindre.
Der er dog nogle omkostninger som nu og i fremtiden vil bliver dækket af reklamer og jeg vil bestemt ikke udelukke at der kommer flere reklamer eller de der er bliver ændret med tiden. Men der er altid en smertegrænse og krydser jeg den, så forsvinder debattørerene, så det regulerer sig selv. Jeg har trods alt små 10 års erfaring med netop det.
Det er også derfor jeg tager diverse kritiske indlæg med sindsro, for de fleste mennesker hader ændringer og de klager over dem uanset om det er til det bedre eller værre. Se blot når der kommer nye pengesedler, så er de gamle altid meget bedre. Når de så bliver skiftet igen, så er dem der var noget skidt lige pludselig "de gode gamle" og sådan er det så bare.

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-09-2006 22:21:08
Forfatter:Lars C

Nu har jeg set den reklame for et eller andet telesvarserviceselskab der står i toppen af alle tråde - og det gør mig ikke specielt positiv overfor reklamen og dermed desværre heller ikke overfor annoncøren og dennes produkt. Hvorfor skal jeg som debattør presses til at se den forp...... reklame hver gang jeg vil læse en tråd eller besvarer et indlæg? De første gange tænkte hvor blev tråden nu af - nu bliver jeg bare irriteret. Hvordan har I det med denne for amino.dk nye reklameform?

Det er klart at der skal driftsmidler ind og de kommer jo via annoncørernes reklamebudgetter, men ....




Generer mig ikke det fjerneste. Desuden er det jo ikke en ny reklameform - den er bare placeret anderledes (og langt mere strategisk) i servicen.
Jeg forventer ikke noget gratis - heller ikke Amino. Reklamerne financerer den løbende udvikling og faste udgifter - og det er jeg helt indforstået med. Faktisk håber jeg at de ny annonceplaceringer kommer til at give rigtigt godt, da det kommer til at falde tilbage på os brugere. Havde reklamerne været der da du meldte dig til Amino, havde du aldrig lagt mærke til dem, og var ikke faret til tastaturet i irritation

Havde det været store blinkende bannerede havde det været træls, og nedsat læseevnen, men det gør det jo ikke.

Så se fremad - det kommer til at gavne dig selv på sigt.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-09-2006 00:54:48
Forfatter: Kim Gam-Jensen
Hvem er villige til at betale gildet?
Anyone?



Nej

Betaling ville frasortere ALT for mange gode debattører, så den model tror jeg ikke på i åbent forum som Amino.

Husk at det der brugerne der skaber/former Amino, og brugerne der giver Amino værdi. Er der ingen brugere, er Amino kun et fladt opslagsværk. Jo flere brugere, jo større er annonceindtægterne desuden - så forhåbentligt kan det hænge sammen med google anoncer, eller tilsvarende tekstanoncer.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Der skal penge til at drive et forum som Amino, og der skal mange til, for at siden kan køre optimalt.

Jeg har respekt for reklamerne - også de nye - netop fordi siden er gratis at benytte. (hvilket jeg mener den skal blive ved med at være)

Jeg klikker ind imellem på reklamerne, også selvom de måske ikke er helt 100% interessante for mig, kigger lidt på det website jeg nu bliver dirrigeret hen til, og lukker hvis jeg ikke fandt det interessant. Jeg klikker ofte på reklamer, netop fordi jeg ved, at jeg på den måde støtter ejeren af websitet. Hvis altså jeg befinder mig på et website, som har relevans for mig. Det mener jeg da i allerhøjeste grad, at Amino er.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)