Tingkaer.dk vil også gerne have lov at tilbyde link building til alle herinde på Amino.dk
Tilmelding til cirka 100 danske linkkataloger. Tilmelding vil foregå over en periode på 1-2 måneder. Efter endt tilmelding rapporteres tilbage med detaljer.
Du skriver på din hjemmeside, at man skal levere de nødvendige titler og beskrivelser, hvorefter du tilmelder til katalogerne. Dvs, man skal levere dig en liste med 100 forskellige beskrivelser, eller hvor mange forskellige man nu ønsker at bruge?
Hermed mindre uddybning: Maks 10 forskellige titler. Maks 5 forskellige beskrivelser. Minimum tilmelding til 100 kataloger.
Var det ikke ide du lavet nogle af titlerne og beskrivelser det er et forholdsvis stort arbejde selv at side lave titler og beskrivelser unikke og de fleste kender alle linkkataloger og det største arbejde er at lave forskellige beskrivelser , så det giver mest i søgemaskinerne , jeg ville selvfølgelige ikke det største arbejde med beskrivelserne og jeg ville da og have mere end 10 forskellige beskrivelser , vidste jeg skulle betale penge for det , du får sikkert en ide når du kigger på folks hjemmesider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Forstår ikke 100% hvad du skriver da nogle af dine sætninger ikke helt giver mening. Men jo vi kan sagtens bidrage med beskrivelser, det kan aftales individuelt!
Var der ikke et tilbud her den anden dag, hvor man for 1200kr også blev tilmeldt 100 forskellige, men her skulle man IKKE selv lave beskrivelserne. Det var med i prisen?