Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne og muligt fremtidigt problem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Idag blev jeg den heldige ejer af tipstar.dk domænet , det ser dog ud til at jeg ikke havde undersøg markedet tilstrækkeligt da der er en anden hjemmeside under tipstar.co.uk der omhandler det samme ca. 25 % af hvad min side skal bygge op omkring.

Hvilke problemstillinger kan der komme omkring dette?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 22:25

Det kan absolut være et problem, hvis du er i samme branche og vil henvende dig til nogle af de samme brugere. Jeg vil derfor anbefale dig at finde et andet domæne eller i hvert fald søge professionel rådgivning. Det vil være rigtig uheldigt, hvis du mister dit domæne, når din hjemmeside er kommet op og køre.

Kig evt. på, om du kan finde nogle afgørelser, som ligner din konkrete sag på http://www.domaeneklager.dk/ Det vil kunne give dig et fingerpeg om din situation.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den eneste måde jeg kan se, at der skulle komme et problem ville være, hvis du starter en betting side på domænet samtidig med, at tipstar ønsker at udvide deres forretning til DK eller de får varemærkebeskyttet deres navn. 

Nu kender jeg dem ikke og deres side er kun en Beta, så jeg ville ikke være alt for bange for varemærkebeskyttelsesproblematikken.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)