Hej. Jeg har behov for at finde en eller flere samarbejdspartnere, jeg på forskellige niveauer kan bruge, når mine klienter i forbindelse med udvikling af deres business til også at bruge internettet og info-produkter i deres markedsføring. Jeg har allerede nu et par klienter, der har behov for at få optimeret deres hjemmeside til at kunne håndtere salg af produkter og lave markedsføring med nyhedsbreve og f.eks. kontinuerlige produktudsendelser (mest digitale).
Så jeg vil gerne bygge et netværk op af webfolk i flere "priskategorier" så der er dem, der laver kvali-varer til forretningen, der har et godt økonomisk grundlag og har en klar strategi for deres forretning og markedsføring og dem, der laver en god solid løsning, man kan udvide på for klienter, der ikke endnu er kommet helt på plads. Kunne det være interessant for dig så send mig gerne en PM med et par ord om, hvordan du forestiller dig at være en ressource i et sådant netværk.
|
Hej Sophie
Jeg driver et lille IT-bureau, som blandt andet laver en masse af det du efterspørger. Priser skriver jeg ikke her, men hvis du er interesseret i en kompetent partner med fair priser, må du meget gerne sende mig en mail på adressen mail@simontoerring.dk
Jeg glæder mig til at høre fra dig!
Med venlig Hilsen
Simon Tørring