Hej alle friske aminoer. Jeg er ved at skulle lave ny hjemmeside til www.wideeyes.dk som jeg bruger til at promovere mine 360grader panoramabilleder og interaktive præsentationer. Det er meningen at jeg skal finde et fornuftigt cms system, og jeg har efterhånden læst meget godt om Joomla og WordPress, men jeg har utroligt svært ved at beslutte hvilke platform der er bedst til formålet. Det er vigtigt at jeg kan implementere og vise panoramabilleder og interaktive rundture. De er primært lavet som flash filer. Det er ligeledes vigtigt at sitet er relativt nemt at opdatere. Er der nogen der kan give deres anbefaling, så vil jeg blive utrolig glad. Hilsen Morten |
Hej Morten
I det du der ønsker dig, hører jeg intet som hverken Wordpress eller Joomla ikke ville kunne klare med lethed.
Modsat, så skriver du ikke meget om hvordan dine 360 billeder og præsentationer de vises på nettet - men kommer de i et gængs web-standard format, så er begge systemer mere eller mindre lige gode til opgaven.
Hvis du kan vise os nogle af dine filer der skal på siden, kan jeg eller en anden måske lettere sige om et af systemerne ikke skulle kunne bruges til opgaven.
Ellers så drejer det sig om hvilket system du bedst kan lide at arbejde med. Prøv at lege lidt med nogle demoer af hvert af dem og find ud af hvilket tiltaler dig mest i forhold til brugervenlighed etc.