Hej :) Da jeg er blevet godt og grundigt træt af kriminelle folk der stjæler mine biler ved ikke at aflevere dem tilbage, samt vores politi der ikke vil søge efter mine biler når de bliver stjålet, har jeg indkøbt GPS trackere til montering i bilerne. Jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal oplyse om at disse er installeret på min hjemmeside. 1) Det kan skræmme de kriminelle væk= god ting 2 ) De kriminelle søger efter dem hvor de er skjult, finder dem og smider dem væk 3) De benytter bare en GPS blcker
Men hvis de ikke er oplyst om at de er der, søger de heller ikke efter dem? Jeg søger heller ikke efter mine biler hvis de kommer tilbage og såfremt kunden opfører sig normalt, vil kunden ikke vide at jeg har haft muligheden for at følge kunden og ingen bliver sure?
Hvad gør man lige her og ville du blive skræmt eller irriteret over at vide jeg kan fælge dig rundt på din tur hvis du lejede en bil?
Altså jeg er ikke interesseret i at have de kriminelle ind i min forretning overhovedet, men vil heller ikke miste mine andre kunder.
Mvh Jonas |
Hvis jeg skulle leje en bil, måtte du for min skyld hellere end gerne have en gps i - Faktisk tror jeg, det ville få mig til at se dig som en seriøs virksomhed, jeg ville slet ikke opfatte det som problematisk.
Har du nogen fornemmelse af,om det bare er nogle ungdomsforbrydere eller hardcore kriminelle der stjæler dine biler?
Hvis det er det første, tvivler jeg på, at de har sat sig ind i, hvordan man afbryder gps'en.