Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18-årig med ny webformidling

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ja sådan lyder overskriften, selvom jeg lige er fyldt 19 :-) Men men men...

Dét, det handler om er, at jeg for anden gang er kommet i en fynsk avis med billede osv..

Den handler om en af mine 2 nye formidlingssider, TilbudRevisor.dk - Er ret stolt af, det kom i avisen :)

Læs den lille artikel her

http://www.melfarposten.dk/article/1326976:Melfar-Posten--18-aarig-med-ny-webformidling

Den anden formidlingsside jeg ejer er TilbudRengoring.dk :-) Men det er en helt anden sag!

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:03

Hej.

Det er sku godt gået, der er ikke mange her inde på bare 18 eller 19 år. som kan leve op til det som du har nået, de fleste i din alder skal først til at lære hvad det vil sige at have egen virksomhed, tillykke med det.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:09

Hej Yngvi

Først stor ros til dig, det rigtigt flot, godt gået og hæng i, du har talent idéudvikling.

Samtid vil jeg opfordre dig til at blogge lidt om, det at være ung iværksætter. Jeg er sikker på du kan inspirer mange unge på handelsskoler, tekniskskoler osv. Til at tænke kreativ hvad angår start af nye virksomhedsformer.

Jeg er sikke på rigtig mange unge går med super ideer, men mangler steder hvor de kan få modspil / medspil, det har du nu mulighed for at skabe, ved at står frem som en rigtig dygtig iværksætter med mod og idegrundlag for nye tiltag.

Rigtig meget ros til dig, det fortjener du.

Mvh
Juul

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:15

Også et thumbs up herfra og som Simon Spies engang sagde: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale!!Cool Vil støtte op om rådet til at hjælpe andre på din alder til føre deres ideer ud i livet!

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:28

Hej Yngvi

Så nåede endnu engang avisspalterne fantastisk Big Smile 

Der er ingen tvivl om der er mange unge der kan lære noget af dig..

Du er igangsætter, initiativrig, nysgerrig og vigtigst af alt du går forrest !   

Det mest fantastiske er at du simpelthen har lagt os ned i arbejde med alle de opgaver du skaber via vores partnersystem. Her er du også i front med flest værdiskabende opgaver  og dermed og kr-øre listen....Yes 

Så hør her alle i unge iværksættere derude, lær af Yngvi. Følg hans blog på  www.Yngvi.dk. Skriv til ham og spørg om hans erfaringer osv. Så kommer i på rette spor fra starten af.

Vi er meget stolte af at kunne skrive på vores CV - Vi samarbejder med Yngvi -

De bedste hilsner

HentTilbud.dk

Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:16

Fedt - rigtig godt gået! Håber at du inspirerer mange andre unge til at kaste sig ud i iværksætteri.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:36

Tillykke med det min ven - super godt gået!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:07

Tak for de gode ord :-) og råd!

Det er dejligt at læse... jeg gør mit bedste, også på at forbedre hele tiden :)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:19

øv øv øv!

Nu finder jeg ud af at der i artiklen står Revisortilbud.dk, og min side hedder TilbudRevisor.dk ! ...

Det er ret ærgeligt, jeg har skrevet til journalisten og bedt ham ændre det online.. Det kan man i hvert fald godt nå, håber jeg da.. Avisen i sig selv er for sent :-( :-(

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33

Det var godt nok ærgeligt, har kigget ind på Revisortilbud.dk også, og det er altså et revisor firma der har det domæne...

Håber journalisten kan rætte det..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)