Det er sku godt gået, der er ikke mange her inde på bare 18 eller 19 år. som kan leve op til det som du har nået, de fleste i din alder skal først til at lære hvad det vil sige at have egen virksomhed, tillykke med det.
Først stor ros til dig, det rigtigt flot, godt gået og hæng i, du har talent idéudvikling.
Samtid vil jeg opfordre dig til at blogge lidt om, det at være ung iværksætter. Jeg er sikker på du kan inspirer mange unge på handelsskoler, tekniskskoler osv. Til at tænke kreativ hvad angår start af nye virksomhedsformer.
Jeg er sikke på rigtig mange unge går med super ideer, men mangler steder hvor de kan få modspil / medspil, det har du nu mulighed for at skabe, ved at står frem som en rigtig dygtig iværksætter med mod og idegrundlag for nye tiltag.
Også et thumbs up herfra og som Simon Spies engang sagde: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale!! Vil støtte op om rådet til at hjælpe andre på din alder til føre deres ideer ud i livet!
Der er ingen tvivl om der er mange unge der kan lære noget af dig..
Du er igangsætter, initiativrig, nysgerrig og vigtigst af alt du går forrest !
Det mest fantastiske er at du simpelthen har lagt os ned i arbejde med alle de opgaver du skaber via vores partnersystem. Her er du også i front med flest værdiskabende opgaver og dermed og kr-øre listen....
Så hør her alle i unge iværksættere derude, lær af Yngvi. Følg hans blog på www.Yngvi.dk. Skriv til ham og spørg om hans erfaringer osv. Så kommer i på rette spor fra starten af.
Vi er meget stolte af at kunne skrive på vores CV - Vi samarbejder med Yngvi -
Nu finder jeg ud af at der i artiklen står Revisortilbud.dk, og min side hedder TilbudRevisor.dk ! ...
Det er ret ærgeligt, jeg har skrevet til journalisten og bedt ham ændre det online.. Det kan man i hvert fald godt nå, håber jeg da.. Avisen i sig selv er for sent :-( :-(