Jeg/vi vil starte en bingohal på nettet. Det er kommet så langt at jeg har fundet en seriøs samarbejdspartner om projektet som kan programmere softwaren til spillehallen. Plus vi ..næsten har fået en seogeek med på vognen. Men men vi vil jo helst at projektet bliver på danske servere, og hvordan kan det lade sig gøre?
Skal man starte en forening, der driver en bankohal ude i samfundet og hvor medlemmerne så kan spille online også. Skal man ikke give nogle procenter til velgørenhed eller hvordan er reglerne med disse bankohaller ude i samfundet. Håber der er nogle Aminoer som kan hjælpe, for nu skal det være at projektet kommer online om nogle måneder.
Mvh - Claus
www.weekendbingo.dk
Har det interesse? Bob's Rich Club In It To Win It International Business Monkey
Nogen speciel grund til at du vil afvikle det på danske servere og i et dansk firma..?
Jeg ville nok vælge et hollandsk B.V selskab og afvikle på udenlandske servere eller lign. Du omgår derved danske lovgivning mht. spil - lidt nemmere ;-)
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du skal bruge rådgivning herom.
Nogen speciel grund til at du vil afvikle det på danske servere og i et dansk firma..?
Jeg ville nok vælge et hollandsk B.V selskab og afvikle på udenlandske servere eller lign. Du omgår derved danske lovgivning mht. spil - lidt nemmere ;-)
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du skal bruge rådgivning herom.
Jeg kontakter dig. Hvis der skal kæmpes for meget mod Danskespil, vælger vi udlandet.
Har det interesse? Bob's Rich Club In It To Win It International Business Monkey