Hej Juul Det er den sidste mulighed vi går efter. Nemlig at få bevist at "konen" han ophævede aftalen, ved at sige at jeg kunne glemme at få pengene. At han så efterfølgende kommer og vil have en regning, må man se stort på, for han har jo allerede hævet aftalen. Jeg accepterer også denne ophævelse af aftalen, ved at fjerne alt mit materiale. Ligeledes får de at vide at det er fint at de får nogle andre til at lave den. At de så efterfølgende får indlæst en backup af siden fra webhotellet, må vel ses som et brud på ophavsretsloven da de hverken besidder ophavs- eller brugsretten. På det første møde med min advokat spurgte han, om vi skulle indkræve penge eller sørge for at de ikke kunne bruge siden mere, her valgte jeg den sidste. Ene og alene af den grund at jeg ikke vil have noget som helst med de mennesker at gøre mere. Derfor fremsendte vi et erstatningskrav på de 40.000 kr. da det var en vurdering af hvad det ville koste at få siden lavet ude i "byen". Mvh Højer |
Hej.
Jeg er desværre nok bange for at begge advokater nyder rigtig godt af at du er rimelig naiv eller ihvertfald nybegynder. Advokater er nok den eneste type menesker der kan tillade sig at skrive løgn og latin på papir og ikke mindst slutte enhver sætning med. Det er efter min bedste overbevisning sagens rette sammenhæng. Har været der selv og det kostede mig over 100, 000kr. at være så naiv selv. Så var det mig der stod med en sag til 4000 kr. ville jeg kalde det lærepenge
Just my 2cent. ( Hvad der er tilbage efter besøg hos en advokat ) som fortalte mig at vi havde en sikker sag...