Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tekstforfatning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle der ude.

jeg søger hjælp fra en god og billig tekstforfatter, til at hjælpe mig med et nyhedsbrev som skal sendes ud med posten, jeg har fået et par oplæg, men har valgt dem fra, fordi det enten lyder som en, politi rapport eller noget som skal sælges til toppen fra Mærsk, det skal skrives i et sprog som alle kan forstå, nyhedsbrevet skal selvfølge indeholde de produkter og service og nyheder som vi har, og tilbyder, nyhedsbrevet skal sendes ud til mindre butikker og butikscenter.  

www.ballonbutikken.dk

www.maskotter.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Hej !

Jeg skriver for tiden en masse tekst for kunder, der gerne vil have et 'ungt' og frisk sprog i deres tekster. 

Hvis det lyder godt, skal du være mere end velkommen til at skrive mig en mail, så finder vi ud af det!

Med venlig Hilsen

Simon Tørring

- mail@simontoerring.dk

Fra København S.
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:10

Hejsa

Nu ved jeg jo ikke, hvad du mener, når du skriver "billig", men det vil jeg mene, at jeg er Smile Og så ved jeg heller ikke, hvordan du har bedømt de tidligere tekstforfattere, som du ikke var tilfreds med.

Nå men, jeg vil da også byde ind på opgaven.
Kort kan jeg sige, at min force netop er at skrive i et sprog, som folk forstår - også selv de ikke har den vildeste uddannelse osv. Altså - jeg skriver nede på jorden, hvor almindelige mennesker befinder sig. Hverken "klogt", "ung, hip og frisk" eller fyldt op med fremmedord for min egen skyld, men roligt og forståeligt for læserens skyld. Da jeg gik på Journalisthøjskolen var den umiddelbare reaktion fra "testlæsere" da netop også, at "øj, jeg kan jo forstå, hvad du skriver."

Pt. laver jeg allerede to nyhedsbreve for to forskellige virksomheder - det ene "fint, sagligt, korrekt og 'koldt'", det andet "nede-på-jorden til den almene befolkning i et sprog alle kan forstå og leve sig ind i".

Du er velkommen til at skrive til mig og evt. forklare mere nøje, hvad det er, du forventer, og hvad jeg kan gøre, for at du mener, at du har et grundlag at "bedømme" mig på.

Bedste hilsner

Julie

mail@juliemeyer.dk

PS - jeg er også selvlært grafiker, så jeg kan også sætte det hele pænt op i diverse programmer både elektronisk og/eller print.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:57

Hej.

Tak for Jeres svar, Julie er igang med at kigge lidt på det hvad hun kan gøre Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)