Partner til salg af webshop løsninger med god omsætning
Tilmeldt 19. Jun 09
blux
Skrevet
23-09-2009 kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej.
Det er blevet for tidskrævende at både sælge og udvikle min webshop løsning. Derfor søger jeg en salgspartner.
Du koncentrerer dig om at få løsningen solgt, resten klarer jeg!
Kunde målgruppen er virksomheder som er klar til at bruge +30.000 kr. på deres løsninger.
Systemet har kørt med succes i et par år og har kunder som ligger nr. 1 på google på deres relevante søgeord.
Kunderne er glade for løsningen da det er nemt at bruge, inkluderer grafisk løsning og kan tilpasses deres behov.
Svar
Tilmeldt 4. Sep 09
Vil du løfte sløret for hvad din virksomhed hedder så man kan se den an? Mvh Dennis K. M. Olsen
Svar
www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde. TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk
Tilmeldt 19. Jun 09
blux
Skrevet
23-09-2009 kl. 11:56
Svar
Hej.
Jeg er lidt bekymret for at indikerer overfor mine konkurrenter hvad der sker i min virksomhed. Derfor vil jeg gerne have hvis du kunne smide en e-mail adresse så jeg kan kontakte dig.
Svar
Tilmeldt 4. Sep 09
Helt i orden, kan jeg ikke lokke dig til at smide mig en mail i stedet for.Dennis@fodo.dk Tak!
Svar
www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde. TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Er da interreset i at høre mere...
Svar
Tilmeldt 8. Aug 07
ELLENHARDT
Skrevet
11-01-2010 kl. 08:44
Svar
Jeg synes det lyder ret interessant og vil lige til en start høre om det stadig er relevant for dig at finde en partner til dette?
Hvad kan jeg evt. biddrage med?
Jeg har tidligere fungeret som salgsansvarlig på et webbureau samt reklamebureau
Har fungeret som IT/Telekom salgs ansvarlig for EU og Rusland
Har eksisterende salgskanaler og potentielle kunder
Har selv været med til at udvikle en webshop indenfor forbrugerelektronik (Magentocommerce)
Har flere investorer i mit netværk
Har gode kontakter ifm outsourcing af diverse opgaver
Ser frem til at høre fra dig!
Mvh
Peter J. K.
M: 30228880
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Jeg har sendt dig en PM!
Mvh Alexander
Svar