Kig fx på tweakup.dk - en af dine konkurrenter ;) De har ikke så meget grafik, men en helvedes masse tekst overalt på forsiden. Og de har mange besøgende! Nok ikke så mange mere som de har haft, men det er en helt anden historie ;) |
Kort fortalt er SEO : search engine optimization. På dansk søgemaskineoptimering.
Det er viden om hvordan du kommer til at ligge højt på søgemaskinerne. Hvis du gerne vil det, er mit råd at bruge ca ½- 1 år på at lære så meget du kan om det. Tro mig det er den bedste investering du nogensinde har gjort, hvis du vil lave forretning online.
½ til 1 år er selvfølgelig ikke nok til at blive super god til det, men så VED du hvad det handler om,og derfra kan du købe dig til lidt hjælp hos de flinke fyre her på amino(ikke mig), ellers kan du nasse på deres viden (mig)
Og tro mig SEO virker. Det er hot nu, men bliver endnu bedre i fremtiden. Mit visionære gæt er at internet- business får endnu et boost herunder finanskrisen, da folk kan spare penge online. Og dermed bliver SEO forskellen på succes eller fiasko. Jeg ville ønske jeg var ekspert i det, fordi eksperterne må blive båret på hænder og fødder af virksomhedsejerne.
Men jeg går ikke sulten i seng, så bare tør tårene væk igen
God fornøjelse, for det er faktisk sjovt når resultaterne kommer