Hvad med "indkøbsprisen" eller "trykprisen" - så undgår du ø,o, oe |
DinIndkoeber.dk og DinIndkober.dk er begge ledige.........3...2...1...sæt i gang
Hvad med "indkøbsprisen" eller "trykprisen" - så undgår du ø,o, oe |
DinIndkoeber.dk og DinIndkober.dk er begge ledige.........3...2...1...sæt i gang |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Hej Business Du er kreativ. Jeg er meget tæt på at hoppe på den vogn... Michael |
;o)
3...2...1...sæt i gang
Jeg ville vælge med OE for det tror jeg at de fleste prøver først...men køb begge
Seriøst.....køb dem begge ASAP. Bruger du dem ikke....so what - Den anden vej er straks en anden sag ;o) Jack
|
Det er et uheldigt sammenfald... Har ikke tjekket dybegående, men måske et par hurtige bud: www.DinIndkobsafdeling.dk www.VoresIndkobsafdeling.dk www.FirmaernesIndkobsafdeling.dk www.DenForenedeIndkobsafdeling.dk www.DenForenedeIndkobscentral.dk Dog var www.indkobsafdelingen.dk rigtigt godt. Hilsen, Robert |
ja dinindkoeber.dk lyder som et godt bud, men husk endelig at beholde dit nuværende domæne.
Har du kikket på hvor meget trafik der er på dit nuværende domæne, altså uden du har gjort noget, jeg kunne forestille mig der falder lidt af fra konkurrenten....
mvh Thomas |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Hvorfor er indkober.dk stadig ledigt? ;o) |
Hej og tak for de mange bud og kommentarer. Jeg har valgt www.fokus-leverandoerservice.dk men napper nok også nogle af de andre, så vi lukker lidt af for markedet :-) Valget skyldes, at min regnskabsvirksomhed også hedder fokus og havde tænkt på det navn helt fra starten af. God weekend til Jer alle Michael |
Forventer du at nogle kan huske det? Hva med noget så simpelt som flservice.dk? F(okus)L(everandør)SERVICE.DK Det er ledigt ;D |