Hej folkens
Jeg har én gang spurgt om feedback her på siden, og lavet en masse rettelser i forhold til de inputs jeg fik. Hjemmesiden startede mest på hobbyplan, men jeg er gået hen og blevet lidt mere seriøs med det, så jeg er begyndt at overveje om "firmaet" har et passende navn. Jeg er selv meget tilhænger af unikke navne, således at når snakken går fra mund til mund, synes jeg at det hænger bedre ved hvis siden hedder noget unikt end hvis det er noget simpelt som eksempelvis www.billighjemmeside.dk. Hvad synes i? Det er primært domæne problematikken jeg søger feedback på men hvis der er kommentarer til hjemmesiden er de også velkomne.
Mvh Mkael http://www.azurex.dk |
Hej Mikael,
Jeg synes helt klart, at du skal holde fast i Azurex frem for billighjemmeside.dk eller tilsvarende. Brandingværdien af den slags er tvivlsom, fordi jeg måske kommer i tvivl om du hedder billig-hjemmeside.dk, billigehjemmesider.dk eller noget helt fjerde.
Og mht. gevinsten af søgeord i domænet, er det selvfølgelig en bonus ved billighjemmeside.dk ved søgninger på netop "billig hjemmeside" - men der er ingen gevinst på de forhåbentlig hundredevis af andre søgeudtryk, som du gerne vil findes på.