Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NØDRÅB - HJÆLP SØGES!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer,

Mit navn er Mikael og jeg er indehaver af den rullende smedevirksomhed KMD Montage.

Jeg har brug for hjælp.

Mit lille firma er løbet tør for kunder, kassen er gået i minus og der er ingen potentielle kunder i mit område der har brug for en lejesvend for tiden.

Jeg er desværre løbet tør for tråde i mit personlige netværk og har søgt utallige steder i "mit område".

Der er ingen hjælp at hente fra bankmanden, som ikke engang tager sig tid til at svare på mine forespørgsler om kredit forhøjelse (så jeg kan få mere tid til at søge den næste kunde).

Det er den lange vej jeg skal og jeg er ikke klar til at give op!! Tværtimod vil jeg blive ved og ved indtil en evt. lukning bliver tvunget igennem.

Du kan hjælpe mig hvis du kender en smedevirksomhed der kan bruge en lejesvend et stykke tid. Det kan være i området fra Århus/trekantområdet, fyn til Esbjerg/Varde og nedefter.

Jeg kan arbejde med stort og småt indenfor aluminium, rustfri og diverse sorte stål. Som regel går jeg makker med en af de faste svende, men individuelt arbejde er intet problem.

Jeg håber der er en eller flere der kan være behjælpelige med at finde nogle kunder.

Det er blevet meget svært for mig at komme videre herfra, så jeg håber på lidt hjælp fra jer!

Men i det mindste får du tak for at have brugt tid på denne tekst.

Mikael...

 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Proev at kontakte JKS i ringkoebing, de har altid brugt freelance.

Med venlig hilsen

Lars

 

 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der skal laves en masse markedsføring, og se evt. om du kan få lidt PR i avisen eller noget.

Læs Martin Thorborgs e-pusher. Du kan få den i en gratis light version, som er gratis, eller den fulde version til 1.700 tror jeg.

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, Jeg har løbende kontakt med JKS - som flittigt har brugt mig når de har haft problemer med at løse opgaven. Men nu hvor jeg er endt med aben - hjælper de desværre ikke.

Ellers tak for det udemærkede bud!

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Der har skam været gang i en hel del markedsføring, bl.a. på Google/ADWORDS, salgsbreve, opkald og personligt møde hos mange virksomheder, netværksmøder etc.

Så der er ikke sparet på energien hvad dét angår. :o)

Desværre kan jeg ikke længere købe markedsføring pga den økonomiske situation længere.

Det der kan redde mig nu er direkte adgang til en kunde. Det er dét der gør det så svært pt.

Mikael...

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Ania,

 

Tak for forslaget.

Min virksomhed er ikke en produktionsvirksomhed. Jeg tager udelukkende ud til opgaven hos kunden. Så der var desværre ikke så meget at hente hos ham her. :o)

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey,

Har du styr på lidt vvs også..? Så har jeg en tjans til dig.

Giv mig et ring, 29 64 67 91

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Damgaard:

Hej Aminoer,

Mit navn er Mikael og jeg er indehaver af den rullende smedevirksomhed KMD Montage.

Jeg har brug for hjælp.

Mit lille firma er løbet tør for kunder, kassen er gået i minus og der er ingen potentielle kunder i mit område der har brug for en lejesvend for tiden.

Jeg er desværre løbet tør for tråde i mit personlige netværk og har søgt utallige steder i "mit område".

Der er ingen hjælp at hente fra bankmanden, som ikke engang tager sig tid til at svare på mine forespørgsler om kredit forhøjelse (så jeg kan få mere tid til at søge den næste kunde).

Det er den lange vej jeg skal og jeg er ikke klar til at give op!! Tværtimod vil jeg blive ved og ved indtil en evt. lukning bliver tvunget igennem.

Du kan hjælpe mig hvis du kender en smedevirksomhed der kan bruge en lejesvend et stykke tid. Det kan være i området fra Århus/trekantområdet, fyn til Esbjerg/Varde og nedefter.

Jeg kan arbejde med stort og småt indenfor aluminium, rustfri og diverse sorte stål. Som regel går jeg makker med en af de faste svende, men individuelt arbejde er intet problem.

Jeg håber der er en eller flere der kan være behjælpelige med at finde nogle kunder.

Det er blevet meget svært for mig at komme videre herfra, så jeg håber på lidt hjælp fra jer!

Men i det mindste får du tak for at have brugt tid på denne tekst.

Mikael...

 

 

Nu ved jeg ikke om det er muligt med familie osv., men jeg tror stadig der er mangel på din slags i Norge på raffinaderier og platforme.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)