Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsgiver søges - FYN -

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en ung dreng på 16 år, som er bosiddende på fyn. Jeg valgte i sommers at gå på HG, men jeg lærte intet, grundet klassen var meget useriøs, og jeg var en af de få som rent faktisk ønskede at være der og lære noget. Derfor besluttede jeg, at jeg ville ud og have noget erhvervserfaring i stedet, og blive meget klogere på job/arbejdsmarkedet. 

Jeg har kompetencer inden for IT – her programmering af programmer, kodning af hjemmesider, generel viden om hardware og software; computer reparation etc. -, Servicering – jeg har prøvet at stå bag skranken/kassen før, og hjulpet folk med at træffe beslutninger, og hjælpe dem med at finde det rigtige produkt(er) -, samt generelle alt-mulig-mands-opgaver – her bl.a. opsætning af hylder, produkter, minimal rengøring som fx støvsugning og fjernelse af støv på hylder osv. Jeg har derfor, i en alder af 16 år, en allerede god joberfaring. Jeg har afsluttet min 9. Klasses eksamen. Ligeledes har jeg også arbejdet, lige siden jeg var 13 år. Jeg startede med at have min egen reklamerute, men jeg trængte meget hurtigt til en større udfordring. Senere fik jeg et job i en camping-kiosk. Det var dog ikke fast, men engang imellem. Efter det blev jeg ansat hos et forlag  hvor jeg hjalp med alle mulige opgaver, heriblandt at lave hjemmesider, pakke ordrer, hjælpe med korrektur, forskellige opgaver til deres årlige håndarbejdsmesse hvor der kommer flere tusinde mennesker hvert år og div. Små opgaver. Jeg havde i nogle måneder også arbejde hos en butik som sælger hvidevare og elektronik, hvor jeg også lavede en masse blandet butiksarbejde. Jeg har en høj arbejdsmoral, og jeg lærer hurtigt. Jeg trives godt i en butik/forretning. Jeg kan hjælpe med/lave det meste, lige fra lagerarbejde, sætte på hylder, sidde bag kassen, til småt forfaldent arbejde som fx støvsugning/småt rengøring. Jeg kan dansk og engelsk på højt plan.

Jeg er meget moden af min alder, og meget lærenem. Det er ikke nemt, at finde del eller fuldtidsarbejde som 16 årig, specielt fordi folk ikke tror man kan så meget, men jeg lære de vigtige ting hurtigt, og trives når jeg arbejder, med noget som er interessant. Jeg sender gerne en ordentligt ansøgning med CV, hvis du sender en Privat besked.

Jeg er selvfølgelig ked af, hvis indlægget ligger forkert, jeg brugte noget tid på at lure det. I må meget gerne skrive, jeg kan hjælpe med det meste, og er som sagt meget moden af min alder, og trives generelt blandt folk som er ældre end mig selv.

Jeg møder gerne op til et personligt møde.

Tak for din/jeres tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

Hej

For nogle år siden lavede jeg nøjagtigt samme nummer som dig. Jeg gik ud af gymnasiet og søgte arbejde. Jeg fik et fantastisk arbejde hvor jeg var i ca 1 år, hvorefter jeg sagde op, for at starte noget nyt op sammen med min chef. Det var uden tvivl den bedste beslutning jeg nogensinde har truffet i mit liv og jeg har ikke fortrudt en eneste gang. Det jeg egentlig bare vil sige er GO FOR IT!!!

Du skal være forberedt på at en del af det sociale dør stille og roligt, men det er det hele værd. Der kommer sikkert også nogen som siger at du er alt for ung, og at du ender som fabriksarbejder. Nogen gange blev man faktisk overrasket over hvor lidt støtte man fik (sådan var det i hvert fald for mig), men dem skal du bare ignorere. 

Jeg har ved godt at jeg ikke ligefrem har skaffet dig et job, men jeg ville bare give dig en bekræftelse af din beslutning.

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 18:34

Hej Malte, tak for din besked.

Det er godt at få lidt support, tak for det. Jeg håber også, min beslutning er god, men arbejde er ikke nemt at finde :-(.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 18:59

Hej

Jeg kan desværre heller ikke tilbyde dig et job, men at du gør dig den ulejlighed at skrive her på Amino og sikkert også en masse andre steder viser at du virkelig gerne vil have noget arbejde og det betyder da meget for en evt. arbejdsgiver.

Som du selv nævner er det ikke så nemt at finde et arbejde, men du skal bare blive ved, så skal der nok dukke noget op til dig også.

Rigtig god jagt.  Smile

Mange hilsner fra Miriam

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 19:19

Fedt fedt fedt ....

Du skal sgu nok blive til noget, bare klø på som du gør her, så skal der nok dukke noget op hen ad vejen. Og fordi du er droppe ud af HG er jo ikke ensbetydende med at du ikke kan starte på en ny uddannelse evt. et andet sted. Måske skal du prøve at vælge en uddannelse hvor der typisk går lidt ældre folk, så tror jeg seriøsiteten er lidt størrere.'

Al mulig held og lykke herfra.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 20:11

Jeg takker for support, det er rart. Jeg regner med, at tage en VUC når jeg bliver gammel nok, i håb om mere seriøsitet blandt andre.

Jeg er sikker på, beslutningen er rigtig, men jeg er lidt opgivende mht arbejde, så Amino er (desværre) mit sidste håb pt.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:05
Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 11:15

Jeg takker for linket, men er en hjemmeside der er hyppigt besøgt, dog uden arbejde, det er mest elever de søger, eller små fritidsjobbere. Jeg søger del eller fuldtid.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:57

Hej Fireb93.

Hvilken by er du fra?

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 14:54

Hej Nicklas,

Jeg er bosiddende i Tommerup, men grundet eget transportmiddel kan jeg komme et stykke rundt på fyn.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)