Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge et nyt website til min "måske" nye virksomhed.

Hvad skal jeg være opmærksom på i denne forbindelse, jeg vil gerne efterfølgende kunne arbejde lidt med siden selv, og lave enkelte rettelser og ligge nyheder etc. ind.

Jeg vil helst bruge standard løsninger, så man ikke kommer i klemme, hvis ens udbyder gå ned. Er der ulemper ved dette og hvis ja hvad er disse.

Jeg skal bruge  site til at præsentere vores produkt samt kontakt data etc. så det er ikke en stor forkromet løsning der søges.

Hvad koster et sådan site, og er der nogen som har gode erfaringer med nogen de kan anbefale?

Bedste hilsener - Christoffer

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:22

Christoffer H-C:

Hvad skal jeg være opmærksom på i denne forbindelse, jeg vil gerne efterfølgende kunne arbejde lidt med siden selv, og lave enkelte rettelser og ligge nyheder etc. ind.

Vælg det firma du har tiltro til.

Christoffer H-C:

Jeg vil helst bruge standard løsninger, så man ikke kommer i klemme, hvis ens udbyder gå ned. Er der ulemper ved dette og hvis ja hvad er disse.

En side i HTML/CSS burde være nok og går en udbyder ned har du altid dataerne.

Christoffer H-C:

Jeg skal bruge  site til at præsentere vores produkt samt kontakt data etc. så det er ikke en stor forkromet løsning der søges.

Hvad koster et sådan site, og er der nogen som har gode erfaringer med nogen de kan anbefale?

Det er ikke dyrt, det koster mellem 2860-4999,- kr.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:22

Hej Christoffer.

Jeg vil klart anbefale dig en Wordpress løsning. Der findes flere 1000'er sider, og rigtig mange eksperter. Derudover er det dejlig nemt at redigere i. Jeg bruger det bl.a. på Casperblom.dk.

En Wordpress løsning kan koste fra 0-15.000 kr. så det er lidt op til dine ambitioner. Men du behøver slet ikke betale en formue, der er nogle som laver rigtig flotte sider som ikke behøver at koste mere end 1.000 kr :)

Mvh.

Casper.

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:27

Hej Christoffer,

Er der tale om et stort site med forholdsvis mange funktioner? (Nyheder osv)?

Dette kan danne grundlang for hvilken type cms der skal blive brugt, da mange CMS bliver for "tunge" til en enkel side.

Udfra din beskrivelse virker en Wordspress løsning (som Casper Blom foreslog) som den bedste løsning, men der findes mange lignende systemer, så det må nok blive op til den enkelte programmør at finde det rette system.

mvh. Tobias

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 14:29

Hej Christoffer

Du er meget velkommen til at tage et kig på www.simpelside.dk - her kan du få en flot hjemmeside skabelon til 2500 inklusive et super godt og enkelt CMS system så du selv kan redigere siden med tekst, billeder mv.

Du kan senere udvide siden med gode funktioner/moduler som nyhedsbrev, kontaktformular og meget mere.

Jeg håber det er noget du kan bruge, og hvis du har spørgsmål til hvordan det fungerer eller andet kan du sende os en mail på info (a) simpelside.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 14:34

Hej Casper

Tak for dit svar, var lige inde og tjekke din blog. Går med en helt anden idé som jeg arbejder på i weekenderne. Stilen minder lidt om det du har på Mannikin.dk hvad vil det koste at få lavet et site som dette?

På forhånd tka for hjælpen

Mvh Christoffer

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 14:34

Hej

Jeg kan lave en hjemmeside til dig, hvor du selv kan ændre indholdet, på samme måde, som hvis du skulle ændre det i Word.

Selve hjemmesiden bygges, så du kan skifte hosting-leverandør, og enhver anden programmør let vil kunne sætte sig til det og bygge videre på det.

Den sidste hjemmeside jeg har lavet et www.lejenspand.dk, som ønskede sig at ligge højt på google på nogle bestemte søgeord, som han vidste folk bruger, når de skal leje en bil. Han får nu flere henvendelser dagligt, end han har biler til.

Jeg vil godt tale nærmere med dig om et eventuelt tilbud -jeg er ikke den dyreste herinde, men heller ikke den billigste. Til gengæld, kan du regne med, at du får det leveret, som bliver aftalt.

Send mig en besked her på amino, eller kontakt mig pr.  E-mail på allan@stepfo.dk - med en nærmere beskrivelse af, hvad du kunne tænke dig :-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra Odense M
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:38

Hej Christoffer.

Ofte bruger folk de "lette løsninger" i from af billige skabeloner. Jeg vil klart anbefale dig ikke at gå den vej, da skabelondesign typisk giver en upersonlig visuel identitet til din virksomhed, og din målgruppe ikke medtænkes. 

I stedet vil jeg foreslå dig at lade mig lave en flot hjemmeside til dig. Fortæl mig hvor mange undersider du ønsker, noget mere om typen af virksomhed, noget om din målgruppe osv. Så vil jeg designe en professionelt udseende hjemmeside, evt. inkl. logo som du også kan anvende på visitkort mv. Siden vil være flot, super brugervenlig og designet specifikt til din målgruppe. Jeg kan også udarbejde reklametekster til dit site, såfremt du ønsker dette.

Jeg er faguddannet Multimedie Designer, med speciale i Brandbuilding, og er hertil nybagt B.A. i Medievidenskab og Organisatorisk Kommunikation (Reklametekster mv.)

Jeg opbygger dit website sådan at du kan bruge Adobes Incontext Editing system til nemt at logge dig på, fra en hvilken som helst computer, og foretage alle de mest alm. redigeringer i tekster og billeder.

Send mig din e-mail og evt. dit tlf. nummer, så sender jeg dig et par eksempler på design og et kanon godt tilbud på en pris.

Venligst

Dan

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:50

Hej Christoffer

Nu ved jeg ikke hvilken løsning du søger (og hvad din idé går ud på), men hvis du skal have et website du selv kan opdatere, så ville jeg klart anbefale Wordpress.

http://www.41concepts.com/ herinde fra kører på Wordpress.

Du er velkommen til at kontakte mig for en snak :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 15:14

Hej

Tak for hjælpen.

Mvh Christoffer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)