Hej Jeg skal bruge et nyt website til min "måske" nye virksomhed. Hvad skal jeg være opmærksom på i denne forbindelse, jeg vil gerne efterfølgende kunne arbejde lidt med siden selv, og lave enkelte rettelser og ligge nyheder etc. ind. Jeg vil helst bruge standard løsninger, så man ikke kommer i klemme, hvis ens udbyder gå ned. Er der ulemper ved dette og hvis ja hvad er disse. Jeg skal bruge site til at præsentere vores produkt samt kontakt data etc. så det er ikke en stor forkromet løsning der søges. Hvad koster et sådan site, og er der nogen som har gode erfaringer med nogen de kan anbefale? Bedste hilsener - Christoffer
|
Christoffer H-C:Hvad skal jeg være opmærksom på i denne forbindelse, jeg vil gerne efterfølgende kunne arbejde lidt med siden selv, og lave enkelte rettelser og ligge nyheder etc. ind.
Vælg det firma du har tiltro til.
Christoffer H-C:Jeg vil helst bruge standard løsninger, så man ikke kommer i klemme, hvis ens udbyder gå ned. Er der ulemper ved dette og hvis ja hvad er disse.
En side i HTML/CSS burde være nok og går en udbyder ned har du altid dataerne.
Christoffer H-C:Jeg skal bruge site til at præsentere vores produkt samt kontakt data etc. så det er ikke en stor forkromet løsning der søges.
Hvad koster et sådan site, og er der nogen som har gode erfaringer med nogen de kan anbefale?
Det er ikke dyrt, det koster mellem 2860-4999,- kr.