Det er måske, fordi jeg er kvinde så. [!] I Østen (og det meste af resten af verden for den sags skyld) har de jo en helt anden chef-verden, end vi har i Danmark. Vi har den flade struktur med åbne kontorer og ligestilling, hvad det gælder. Jeg taler af erfaring, da næsten halvdelen af mine slutkunder sidder rundt omkring i Europa, USA, Afrika… Jeg og projektlederen Lars her øverst taler ofte om, at 'nu har chefen været inde over'. Det kan ses, når en opgave først har hastet helt abnormt. Derefter kan den ligge stille i op til flere måneder, og så pludselig skal den bare være færdig. Man kan ligefrem mærke, at chefen har været inde og banke i bordet og rykket for rapporten. I Østen må de jo mange steder slå medarbejderne (specielt i produktionen). Og hvis du som chef ikke gør det, får du ikke respekt. Det kan man jo tænke lidt over. |
Hej Bettina
STORT tillykke igen herfra og ja kom endelig med det, fortæl os alle hvor god du er
Hans Stokholm Kjer:Det kunne have været mig, der havde formuleret ovenstående.
Jeg troede faktisk det var dig - det var lige det du fortalte mig i sidste uge, så ja der kan man bare se - der er flere der tænker det samme og bruger de samme ord om Bettina. Det er da vildt positivt. Det er jo fordi der er noget om snakken og at du bare er super god.
hilsen og
Annette