Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er bare dygtig!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske, fordi jeg er kvinde så. [!]

I Østen (og det meste af resten af verden for den sags skyld) har de jo en helt anden chef-verden, end vi har i Danmark. Vi har den flade struktur med åbne kontorer og ligestilling, hvad det gælder. Jeg taler af erfaring, da næsten halvdelen af mine slutkunder sidder rundt omkring i Europa, USA, Afrika…

Jeg og projektlederen Lars her øverst taler ofte om, at 'nu har chefen været inde over'. Det kan ses, når en opgave først har hastet helt abnormt. Derefter kan den ligge stille i op til flere måneder, og så pludselig skal den bare være færdig. Man kan ligefrem mærke, at chefen har været inde og banke i bordet og rykket for rapporten.

I Østen må de jo mange steder slå medarbejderne (specielt i produktionen). Og hvis du som chef ikke gør det, får du ikke respekt. Det kan man jo tænke lidt over.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 13:43

Hej Bettina

STORT tillykke igen herfra og ja kom endelig med det, fortæl os alle hvor god du er  Cool

Hans Stokholm Kjer:
Det kunne have været mig, der havde formuleret ovenstående.

Jeg troede faktisk det var dig - det var lige det du fortalte mig i sidste uge, så ja der kan man bare se - der er flere der tænker det samme og bruger de samme ord om Bettina. Det er da vildt positivt. Det er jo fordi der er noget om snakken og at du bare er super god.

hilsen og Right Hug

Annette

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:44

Hej Jesper

Helt enig  - men vi skal faktisk ikke længere end syd for den Dansk/Tyske grænse før holdningen er en anden og "respekten" for den overordnede gør at de holder sig tilbage.

Ærgerligt for udviklingen synes de fleste, men dem der er opvokset med det, synes selvfølgelig at DET er det rigtige, og har svært ved at fungere under frihed og eget ansvar.

Det tager nogle generationer..

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:49

Hehe - ja jeg har selv arbejdet lidt i Østen dengang jeg var i bankverdenen - men det var nu sjældent jeg slog...

Men jeg savnede virkelig det modspil en medarbejder gerne skulle være, for at viderudvikle virksomheden. Men også den pasivitet, når de havde løst en opgave, så kunne de ikke finde på nyt selv, men sad blot og "fes den af" til de blev sat i gang med nyt.

Ligger helt sikkert i opdragelsen og skolesystemet.

PS. Ja men tror da også det har noget at gøre med kvinde/mand..

Mvh

Jesper

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:53

Hej Bettina

Vil lige indskyde, det er ikke alle Boss'er der slå deres ansatte i østen Big Smile

Rigtig godt gået, og du skal ikke holde tilbage hvor dygtig du er, kom frem med det, for det inspirer alle os andre til også at give et ekstra piff på tingene.

Jeg får da også ros, men mere på det organisatoriske plan, nogen skal dirigerer informationerne de rigtige sted hen, ellers ved mange jo ikke hvad de skal foretage sig dagen efter (snakker om østen).

keep on the good work, lad os høre fra flere som får sin egen sol engang imellem.

Mvh
Juul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er det bare skønt med alle disse positive kommentarer! Tak, alle sammen!

Jeg skriver også dette for at vise, at penge ikke er alt, og det nogle gange kan betale sig at betale for den dygtige grafiker.

Ofte oprettes en trådAmino med det ene formål at finde en billig grafiker. Jeg er ikke billig, men jeg er heller ikke dyr, da jeg holder udgifterne nede. Cool

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)