|
Hæhæ hvis i å så jysk, så skå i hæe "Sænk å Kåver", for dæ æ Brass å jysk! Åså år dæ kåver for coverband.
|
æh, ja right... og vi går hurtigt videre ![]()
Debat
|
Hæhæ hvis i å så jysk, så skå i hæe "Sænk å Kåver", for dæ æ Brass å jysk! Åså år dæ kåver for coverband.
|
|
æh, ja right... og vi går hurtigt videre |
|
Hej Jeg synes I skal kalde jer Brass5 (udtalt Brassfive) Brass Boys 5 (hvis I altså er mænd ;-)) Five 2 Brass ' eller Five2Brass hvor 2 tallet er hævet og derved danner "musik" hm det var mere end navne hjælp he he det var logo hjælp ;-) Uanset hvad I vælger: Tjek om der er andre der har registreret varemærke på det givne navn. Ha en god dag og tjek gerne min indsamling til "Støt Brysterne" i denne måned. Jeg har selv haft brystkræft derfor donerer jeg hele overskuddet fra salg af mine smykkeholdere i oktober måned til "Støt brysterne" og jeg kunne ses i aftenshowet den 7.10 MIN opfordring er: gå ind og tjek www.DanishArtDesign.dk og køb allerede nu en eller flere julegaver i form af den nye Happy Heart smykkeholder til 300,- (og så støtter du et godt formål med 120,- pr solgte hjerte) Bedste hilsner Suzanne Eis Benzon / Danish Art Design Aps
|