Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger på SEO & Adwords ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle herinde der kan anbefale nogle SEOfirmaer frem for andre. Jeg søger til mine 2 sites, der har med firmagaver at gøre, en dygtig stabil og loyal samarbejdspartner der kan forklare tingene og som kan give et godt tilbud på  søgeordsanalyse,  SEO, Adwords samt  skrive nogle gode tekster til web. Håber der der er nogle kan hælpe der har fået lavet ligende.  

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:31

strategen  er igang med at hjælpe mig og jeg glæder mig helt vildt til at se resultatet, han har travlt men er lige på og hård intet omsvøb! og det kan jeg sku godt li - han er top reel!

det er i-concept som i sin tid henviste mig til ham da de havde lang vente tid!

jeg har og forhåbentligt snart havde en flash hjemmeside hehe. jeg fremlagde mit ønske om at få lavet seo på siden og han svarede no go ring når du vil have eller har en synlig side hehe.

jeg var solgt!! hehe

jeg skal nok vende tilbage når vi er blevet færdig for at fortælle dig hvad mit firma har fået ud af samarbejdet :-)

kan kun anbefale karsten

Mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:01

Hej FirmaGaven,

Jeg vil anbefale dig at se mere på mit meget konkrete produkt.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 07:37

Nu skal man jo passe på med at anbefale sig selv Smile, men du kan evt. se mit gratis kursus i seo - der får du en idé om, hvordan jeg er og arbejder. Endvidere har jeg beskæftiget mig en del med btb, som firmagaver jo må siges at være. Mht. Adwords er jer certificeret (som så mange andre) men har kørt Adwords på egne og kunders vegne siden 2003. Giv mig evt. en PB eller mail på jo@agilitor.dk.

Mvh Jan

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)