Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på vores site TrendLiving.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi har godt gang i butikken med vil vi alle ikke gerne gøre det endnu bedre?

Derfor søger vi noget feedback på vores site www.TrendLiving.dk
Fortæl gerne hvad i synes om design, billedemateriale, produkter osv.

På forhånd tak

Dennis K. M. Olsen

www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde.
TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Synes godt siden kunne trænge til et løft. Nu hedder den jo trendliving, men der er ikke meget trendy over siden. Synes i skulle få et andet farvetema og evt. prøve at tage nogle billeder af jeres produkter. f.eks. i en moderne stue. 

Lidt eyecandy, hvis du forstår? :)

Held og lykke med det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot overskuelige side , med unikke titler , alt hvad jeg kunne tænke mig der gør en side søgemaskinevenlig , det eneste jeg synes der mangler er dankort betaling på siden og jeg kunne se cvr . nummer nederste på siden , det ville i hvert fald give lidt ekstra .med ellers tillykke med den meget flotte hjemmeside Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig er det ganske fint, men dukker en konkurrende side op, som er lidt mere levende så vil i miste nogle. så gå et skridt vidre og få lagt lidt animationer på for friste nye køber.

Shop delen er rigtig god, men billederne er tunge at hente her på min linie.

Produkterne, ja hvorfor ikke se på havemøbler på nettet,  eventuelt flere billeder af varen for at give noget indtryk om kvaliteten. dertil salgs tekst overbevis kunden om den vare her er nærmest uværligt at have.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler følelsesn af at man får et dejligt "Velkommen" - side er egentlig ok, men den inviterer ikek rigtigt til noget. Måske er det farverne...måske manglende tilbud/priser på forsiden???

En ting der sprang i øjnene på mig var menupunktet "Lagerborde" - Med det samme tænkte jeg, "Nå, det er til erhverv.....". Jeg klikkede på punktet og så viste det sig at det IKKE var lagerborde, men borde på lager Big Smile Det ville jeg nok ændre ASAP

PS. Knapperne "Videre til bestilling" er grimme imo

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres besvarelser.

Vi har faktisk talt om at tage springet til dankort betaling, dette er selvfølgelig forbundet med nogle udgiftet. Med hensyn til CVR nummer har vi tidligere skrevet det i bunden, men nu valgt at flytte det til "kontakt" samt "TrendLiving" siden.

Vi er meget stærke med hensyn til søgemaskine optimering, søger man f.eks. på "mosaikborde" kommer vi op som nr. 1 eller nr. 2 på google.
Dette er i øvrigt www.Tingkaer.dk som står for denne del

Hvor meget mere troværdighed vil i mene man får i form af at lave dankort betaling på siden?

www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde.
TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)