Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have ny webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, nu er jeg helt ny her på amino og har ingen ide om hvad det med karma er, men kunne denne debat ikke forgå et andet sted end i denne tråd? Hvis der er nogen der ikke synes om dit indlæg kunne det fx være fordi du ikke kan tilbyde det vi efterspørger, fx kan du ikke tilbyde integration til GLS pakkeshop vi har derfor ikke nogen interesse i dit tilbud

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bikebrother:
Hej, nu er jeg helt ny her på amino og har ingen ide om hvad det med karma er, men kunne denne debat ikke forgå et andet sted end i denne tråd? Hvis der er nogen der ikke synes om dit indlæg kunne det fx være fordi du ikke kan tilbyde det vi efterspørger, fx kan du ikke tilbyde integration til GLS pakkeshop vi har derfor ikke nogen interesse i dit tilbud

Har du krav om din GLS Integration være i din Webshop, eller i dit Backend ERP ?

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

Bikebrother:
Hej, nu er jeg helt ny her på amino og har ingen ide om hvad det med karma er, men kunne denne debat ikke forgå et andet sted end i denne tråd? Hvis der er nogen der ikke synes om dit indlæg kunne det fx være fordi du ikke kan tilbyde det vi efterspørger, fx kan du ikke tilbyde integration til GLS pakkeshop vi har derfor ikke nogen interesse i dit tilbud

Har du krav om din GLS Integration være i din Webshop, eller i dit Backend ERP ?

 

 

Hej

Som jeg skiver: Integration med GLS pakkeshop, både til udskift af labels og så kunderne kan vælge pakkeshop i shoppen.

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om der er andre grunde til at du vil skifte væk fra ZenCart, men begrænsninger, det er der ikke! Kun dårlige programmører.

 

Jimmy

Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi takker for de mange indput og tilbud, jeg tror vi har nok forslag til at kunne finde en fornuftig løsning nu.

Tak

Fra Lynge
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Ørum Nissen Invest I/S Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg ville lige blande mig - nu har jeg overhovedet INGEN teknisk forståelse da jeg i sin tid fik lavet en webshop løsning, og efter at have prøvet at få lavet en del - hos forskellige leverandører, så kan jeg meget varmt anbefalde E-supplies, Jan Grubak. Det virker bare - om de er billige, bedste eller størst ved jeg ikke - ej heller om de kan alt det du skriver - men GLS, lager styring, forsendelser, tæller, geografisk overblik osv er med. Så jeg ville helt bestemt tage dem med i overvejelserne.

Mvh Henrik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)