Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norsk og tysk studerende søges til oversættelse/salgsarbejde/support

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger to studerende til oversættelseopgaver. Jobbet består i at oversætte vores produkter og websites - og "starte" markedet op i henholdsvist Norge og Tyskland.

Du skal have flair for sprog og have et fornuftigt IT-kendskab. Derudover er den en fordel, hvis du enten har en forretings- eller IT-baggrund.

"Native speakers" foretrækkes.

Læs mere om jobs''ne på: http://www.timelog.dk/omtimelog/ledige_stillinger.html

Mvh

Jakob

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:25
Dato: 16-09-2006 23:14:09 Forfatter:Jakob Mikkelsen

Vi søger to studerende til oversættelseopgaver. Jobbet består i at oversætte vores produkter og websites - og 'starte' markedet op i henholdsvist Norge og Tyskland. Du skal have flair for sprog og have et fornuftigt IT-kendskab. Derudover er den en fordel, hvis du enten har en forretings- eller IT-baggrund. 'Native speakers' foretrækkes. Læs mere om jobs'ne på: http://www.timelog.dk/omtimelog/ledige_stillinger.html

Mvh
Jakob

Kære Jakob,

Det var ellers ikke så lidt du forlanger af nogle studerendes evner  Lidt ligesom virksomhederne der efterlyser nyudklækkede ingeniører med 40 års erhvervserfaring. Nå spøg til side. Hvad med at prøve at tale med studentersekretariatet (tror jeg det hedder idag) på CBS (Copenhagen Business School). De kender stort set alle dem af deres elever der gerne vil have et ekstrajob. Det behøver ikke at koste en bondegård.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:42
Hej Lars,

Måske fik jeg formuleret mig forkert med at "starte markedet" op. Det jeg mente var tilmelding til søgemaskiner, svar på forespørgelser mv. (Vi har pt. både en svensk og engelske studerende der arbejder på disse markeder - og det går fint).

Og, ja, vi har slået et opslag op på CBS og ITU. (Begge har en online jobbørs).

Mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)